見出し画像

[和訳]STAY-The Kid LAROI&Justin Bieber

STAY – The Kid LAROI & Justin Bieber

上のYouTubeに加えて、一番下にアップルミュージックのリンクもあります;)

I do the same thing I told you that I never would
俺はまた同じことをする。君にもうやらないといったのに。
I told you I'd change, even when I knew I never could
できないって知っていたのに、君には変わるっていった。
I know that I can't find nobody else as good as you
君ほどの人をもう見つけられないってわかっているんだ。
I need you to stay, need you to stay, hey (Oh)
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。

[Verse 1: The Kid LAROI]
I get drunk, wake up, I'm wasted still
酔っ払って起きて、まだ二日酔いだ。
I realize the time that I wasted here
こんなところで時間を無駄にしたって気づいた。
I feel like you can't feel the way I feel
俺が感じるように君は感じないんじゃないか。
Oh, I'll be fucked up if you can't be right here
君がここにいないなら、俺はめちゃくちゃになっちゃう。

[Pre-Chorus: The Kid LAROI]
Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)

Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)
Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)
Oh, I'll be fucked up if you can't be right here
君がここにいないなら、俺はめちゃくちゃになっちゃう。

[Chorus: The Kid LAROI]
I do the same thing I told you that I never would
俺はまた同じことをする。君にもうやらないといったのに。
I told you I'd change, even when I knew I never could
できないって知っていたのに、君には変わるっていった。
I know that I can't find nobody else as good as you
君ほどの人をもう見つけられないってわかっているんだ。
I need you to stay, need you to stay, hey
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。
I do the same thing I told you that I never would
俺はまた同じことをする。君にもうやらないといったのに。
I told you I'd change, even when I knew I never could
できないって知っていたのに、君には変わるっていった。
I know that I can't find nobody else as good as you
君ほどの人をもう見つけられないってわかっているんだ。
I need you to stay, need you to stay, hey
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。

[Verse 2: Justin Bieber]
When I'm away from you, I miss your touch (Ooh)
君から離れると、君の温もりが恋しい。
You're the reason I believe in love
君のおかげで俺は愛を信じれるんだ。
It's been difficult for me to trust (Ooh)
ずっと誰かを信用することは俺にとって難しいんだ。
And I'm afraid that I'ma fuck it up
それと自分がめちゃくちゃになるのも怖かった。
Ain't no way that I can leave you stranded
君を一人にすることなんて絶対しない。
Cause you ain't ever left me empty-handed
だって君は俺を置いて行ったことなんかないから。
And you know that I know that I can't live without you
君だって、俺が君なしで生きていけないことを知っているだろ。
So, baby, stay
だから、そばにいてくれ。

[Pre-Chorus: Justin Bieber, The Kid LAROI & Both]
Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)
Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)
Oh, ooh-woah (Oh, ooh-woah, ooh-woah)

I'll be fucked up if you can't be right here
君がここにいないなら、俺はめちゃくちゃになっちゃう。

[Chorus: The Kid LAROI with Justin Bieber]
I do the same thing I told you that I never would
俺はまた同じことをする。君にもうやらないといったのに。
I told you I'd change, even when I knew I never could
できないって知っていたのに、君には変わるっていった。
I know that I can't find nobody else as good as you
君ほどの人をもう見つけられないってわかっているんだ。
I need you to stay, need you to stay, hey
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。
I do the same thing I told you that I never would
俺はまた同じことをする。君にもうやらないといったのに。
I told you I'd change, even when I knew I never could
できないって知っていたのに、君には変わるっていった。
I know that I can't find nobody else as good as you
君ほどの人をもう見つけられないってわかっているんだ。
I need you to stay, need you to stay, hey
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。

[Outro: The Kid LAROI & Justin Bieber]
Woah-oh

I need you to stay, need you to stay, hey
俺のそばにいてくれ。離れないでくれ。

↓アップルミュージックのリンク

Songwriters
Charlton Howard, Justin Bieber, Magnus Hoiberg, Charlie Puth, Omer Fedi, Blake Slatkin, Micheal Mule, Isaac De Boni and Subhaan Rahmaan

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?