見出し画像

[和訳/歌詞] The Weekend - Less Then Zero


"俺に合わせようとしてくれていた事は、知っていたよ"



[Verse 1]

Remember I was your hero, yeah
俺が君のヒーローだった頃を思い出して

I'd wear your heart like a symbol
君の心をシンボルのように身に着けていたい

I couldn't save you from my darkest truth of all
俺の最も暗い真実から、君を守ることができなかった

I know
分かってるよ

I'll always be less than zero
俺はいつもゼロ以下の男なんだ

Oh, yeah

You tried your best with me, I know
俺のために努力してくれていたのは知ってるよ

I couldn't face you with my darkest truth of all
俺の最も暗い過去を、君に打ち明けることができなかった

Oh


[Chorus]

'Cause I can't get it out of my head
頭から離れないんだ

No, I can't shake this feeling that crawls in my bed
俺のベットに残ったこの気持ちを振り払うことができないんだ

I try to hide it, but I know you know me
隠そうとしたけど、君は分かっていたんだね

I try to fight it, but I'd rather be free
向き合おうとしたけど、俺は自由になることを選んでしまったんだ

Oh


[Verse 2]

Oh yeah

Can we meet in the middle?
俺たちはお互いに歩み寄ることはできないのか?

Oh yeah

'Cause you were just like me before
だって君は昔の俺みたいだから

Now you'd rather leavе me than to watch me die in your arms, oh
そして君は、腕の中で俺を死なせるよりも置いていくことを選ぶんだ


[Chorus]

But I can't gеt it out of my head
でも、頭から離れないんだ

No, I can't shake this feeling that crawls in my bed
このベットに残った気持ちを振り払うことができないんだ

I try to hide it, but I know you know me
隠そうとしたけど、君は分かっていたんだね

I try to fight it, but I'd rather be free
向き合おうとしたけど、俺は自由になることを選んでしまったんだ

Oh woah, oh


[Bridge]

(I can't get it out of my head)
(No, I can't shake this feeling that crawls in my bed)
(I try, I try)
(I try, I try)


[Chorus]

I can't get it out of my head
頭から離れないんだ

No, I can't shake this feeling that crawls in my bed
このベットに残った気持ちを振り払うことができないんだ

I try to hide it, but I know you know me (Know you know me)
隠そうとしたけど、君は分かっていたんだね

I try to fight it, but I'd rather be free
向き合おうとしたけど、俺は自由になることを選んでしまったんだ

[Outro]

Yeah

I'll always be less than zero
俺はいつも、君のゼロ以下の男なんだ

You tried your best with me, I know
俺に合わせようとしてくれていた事は、知っていたよ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?