見出し画像

[和訳/歌詞]Jason Derulo ft. Julia Michaels - Trade Hearts


"私の心とあなたの心を入れ替えることができたら"



[Verse 1: Jason Derulo & (Julia Michaels)]

You say I don't have any time to try and keep you satisfied
君は、僕を満足させるために時間を割いてくれないと言うんだ

I call you crazy all the time
いつも正気じゃないって言ってるよね

You say I'm so damn difficult, and I save it with, "You're beautiful"
君は、わからないと言うけど、僕は「綺麗だよ」って返すんだ

You're tired of hearing the same lines
もう同じ嘘は聞き飽きたよね

So I cry, cry, and you don't know why, why
だから私は泣いたの、あなたに理由はわからないと思うけど

[Chorus: Jason Derulo]

So I, I, I, I, I, I wish I could trade hearts with you (with you)
君と心を交換できたらな

So I, I, I, I, I, I can feel the same way you do, you do
そうしたら僕は、君と同じ気持ちを感じることができるのに

[Verse 2: Julia Michaels & (Jason Derulo)]

Hey, can you teach me cynical? I hope it's not too difficult
"皮肉" を教えてよ、そんなに難しくないと思うけど

Don't tell me I'm incapable, mmm
私にはできないなんて言わないで

'Cause I wanna scream the way you scream, I wanna bleed the way you
bleed
だって私はあなたと同じように嘆き、あなたが感じる痛みを同じように感じたいの

But you only get half of me
でも、あなたはまだ私の全てを知らないのよ

(So you cry, oh yeah, you cry, and I don't know why, baby, why)
だから君は泣くんだね、ねえわからないよ、わからないよ…

[Chorus: Julia Michaels & Jason Derulo]

So I, I, I, I, I, I wish I could trade hearts with you (I)
私の心とあなたの心を入れ替えることができたらな

So I, I, I, I, I, I can feel the same way you do
そうしたら、私はあなたの気持ちを知ることができるし、
私の気持ちを知ってもらうことができるのに

'Cause there's some things I just don't understand
そこには私が理解できない"何か"があるから

Like how hard a woman loves a man
まるで女性が男性を強く愛するように

So I, I, I, I, I, I, so I, I, I, I, I, I wish I could trade hearts with you, with you, with you
だから私はあなたの気持ちを知りたいの

[Bridge: Julia Michaels & Jason Derulo]

Touch me 'til I feel your love on mine
あなたの愛が私の心に伝わってくるまで私を抱きしめて

Touch me, love me, now like it's me that's cryin'
僕に触れて、僕を愛して、まるで僕まで涙が溢れて来るじゃないか

Touch me 'til I feel your love on mine, oh (I will)
あなたの愛が私の心に伝わってくるまで私を抱きしめて

Baby, I swear that I'm tryin'
ねえ、本当に僕は全力を尽くしてるんだよ

[Chorus: Julia Michaels and Jason Derulo]

So I, I, I, I, I, I wish I could trade hearts with you (with you)
だから僕は君の心を知りたいんだ

So I, I, I, I, I, I can feel the same way you do
そうすれば、私はあなたと同じように感じることができるのに

'Cause there's some things I just don't understand
そこには私たちが理解できない"何か"があるから

Like how hard a woman loves a man
まるで女性が男性を強く愛するように

Oh, I, I, I, I, I, I wish I could trade hearts with you, with you
だから心を交換したい、君と。




song credits
Performed by Jason Derulo
Co-Produced by Andrew Wansel, Warren Felder
Release Date : May 29, 2015


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?