見出し画像

[和訳/歌詞]Thousand Miles - The Kid LAROI


"もし僕が君なら
はるか遠く先まで逃げてしまうから"



[Intro]

Oh, oh, oh

[Refrain]

I know that look on your face
君の顔を見ればわかるよ

You comin' my way, you're comin' my way tonight
今夜僕の元に来るんだろ

Here goes another mistake I know I'm gon' make
また過ちを重ねてしまう

I know I'm gon' make tonight, oh
わかるんだ、今夜僕はまた間違えてしまう


[Pre-Chorus]

Oh, I wish I let it go, you're better off alone
僕のほうから手放せたらな、君は一人になった方が良い

'Cause I'm about to fuck it up with you
だって僕は君といるとすぐに台無しにしてしまうから。

I know that look on your face
君の顔を見ればわかるよ

You're comin' my way, you're comin' my way tonight
今夜僕のもとへくるんだろ


[Chorus]

And I will never change
でも僕は変わらない

I couldn't even if I wanted to for you, oh, oh, oh
君のためと思ってもできないんだ

There's nothin' left to say
もう何も言うことはないよ

If I was you, if I was you
だって、もし僕が君なら

Then I would stay a thousand miles away, ayy
はるか遠くへ離れてしまうだろうから

(A thousand miles away, ayy, yeah)
1000マイル先まで


[Verse]

It's hard to give it all up (All up)
全てを諦めることは難しい

Tryna block you out but you're invading my thoughts
忘れようとするけど、君は僕の思考を染めていくんだ

And you got ten fingers wrapped around my heart, uh (Uh, uh, uh)
そして僕の心をその指全てで包み込んでいる

Wish I could give you everything that you want, but I won't, no
君が求めるものは全てあげたいけど、僕には無理なんだ


[Pre-Chorus]

Oh, I wish I let it go, you're better off alone
僕の方から手放すことができたらな、君は一人になった方が良い

'Cause I'm about to fuck it up with you
だって、僕は君といるとすぐに台無しにしてしまうから

I know that look on your face
君の顔を見ればわかるよ

You're comin' my way, tomorrow we'll say goodbye
僕のもとへ来るんだろ、そして明日にはさよならを言うんだ


[Chorus]

And I will never change (I will never)
僕は変わらない

I couldn't even if I wanted to for you, oh, oh, oh
君のためにそうしたくてもできないんだ

There's nothin' left to say (Say)
もう何も言うことはないよ

If I was you, if I was you
だって、もし僕が君なら

Then I would stay a thousand miles away
はるか遠くまで逃げてしまうだろうから

(A thousand miles away, yeah)
1000マイル先まで


[Bridge]

Here in your arms, (A-arms) I'm already gone
君の腕の中に居ても、もう僕はここに居ない

You got me wrong (Wrong, wrong) and I played along
君は誤解している、僕は偽っているんだ


[Refrain]

I know that look on your face
君の顔を見ればわかるよ

You comin' my way, you're comin' my way tonight
今夜、僕のもとへ来るんだろ

Here goes another mistake I know I'm gon' make
そしてまた過ちを重ねるんだ

I know I'm gon' make tonight
間違えてしまうんだ


[Chorus]

And I will never change
僕は変わらない

I couldn't even if I wanted to for you, oh, oh, oh
君のためにそうしたくても無理なんだ

There's nothin' left to say
もう何も言うことはないよ

If I was you, if I was you
だって、僕が君なら

Then I would stay a thousand miles away, ayy
はるか遠く先まで逃げてしまうから

(A thousand miles away, ayy, yeah)


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?