見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone ft. Doja Cat - I Like You


"君のことが好きなんだ"



[Intro: Post Malone]

Ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh

[Chorus: Post Malone]

Ooh, girl, I like you, I do
君のことが好きなんだ

I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz
仲良くなりたいから、ベンツで買い物にでも行こうよ

I like you, I do
君のことが好きなんだ

I’ll hit you when I land, can you fit me in your plans?
着いたら連絡するから、予定は空けておいて

I like you, I do
君のことが好きなんだ

We went to bed in France, then we woke up in Japan
僕らはフランスで眠りについたのに、日本で目覚めたんだ

I like you, I do (I do), mm
君のことが好きなんだ


[Verse 1: Post Malone]

Oh, girl, I know you only like it fancy (Fancy)
君はオシャレなものにしか目がないんだね

So I pull up in that Maybach Candy
だから今日はマイバッハで迎えにきたよ

Yeah, your boyfriend'll never understand me (Understand)
君の彼氏は僕のことを理解できないだろうね

'Cause I’m 'bout to pull his girl like a hammy, hammy (Wow)
だって僕は彼女を落とそうとしてるんだから

Let's take a lil' dip, lil' lady
ちょっと泳ぎに行こうよ

Hit PCH, 180
海岸沿いを時速180kmで駆け抜けよう

Hey, I been thinkin' lately
最近考えているんだ

That I need someone to save me
僕には誰かの癒しが必要なんだって

Now that I'm famous, I got hoes all around me
有名になって軽い女がたくさん寄ってくる

But I need a good girl, I need someone to ground me
でも僕には落ち着いて居られる良い子が必要なんだ

So, please be truе, don't fuck around with me
だから正直になって、僕をからかわないで

I need someone to sharе this heart with me
この心を分かち合える人が必要なんだ

Fill you up, then run it back again (Run it back again)
君の心が満たされたら、また一緒にやり直そうよ


[Chorus: Post Malone]

Ooh, girl, I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

I wanna be your friend, go shoppin’ in a Benz (Woo)
君と仲良くなりたいから、ベンツで買い物にでも行こうよ

I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

I’ll hit you when I land, can you fit me in your plans?
着いたら連絡するから、予定は空けておいて

I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

We went to bed in France, then we woke up in Japan
僕らはフランスで眠りについたのに、日本で目覚めたんだ

I like you, I do, mm, I do
君のことが好きなんだ


[Verse 2: Doja Cat]

Let me know when you're free
暇になったら連絡してよ

’Cause I been tryna hit it all week, babe
だってこの1週間、ずっとあなたに連絡しようとしてたんだから

Why you actin' all sweet?
なんでそんなに優しく振る舞うの?

I know that you want little ol' me
あなたがこんな私を欲しているのは分かってる

I get a little OD, but ain't shit new to a freak
少しやりすぎだけど、驚くようなことでもない

Let me drop bands, put a jewel in ya teeth
あなたのために惜しみなくお金を使わせて、歯に宝石を埋めてあげる

He love the way I drip, turn that pool to the beach
彼は私のスタイルが好き、プールもビーチに変えてしまうんだから

And I coulda copped a Birkin but I cop Celine
バーキンも買えたけど、セリーヌにしたの

Why we got the same taste for the finer things?
私たちって素敵なものに対する価値観が似てるよね

Brand new nigga with the same old team
ずっと同じ友達と一緒にいるけど、私はずっと新しいまま

Now he got me on a leash ’cause he said no strings
彼は束縛しないって言ったから、私を紐で縛ったの

You know I'm cool with that
私が嫌がってないって分かってるのね

Stole the pussy, you ain't get sued for that (Get sued, sued)
私を奪ったところであなたは訴えられたりしないわ

Wonder what a nigga might do for that (Do, might do)
彼はそのために何をしてくれるんだろう

I could be your Chaka, where Rufus at? (Where?)
私はあなたのチャカになるわ、ルーファスはどこ?

80 in the Benz when that roof go back, ayy
ベンツの屋根を開けて80kmで走る

They don't wanna see us get too attached
私たちが親密になりすぎるのを、周りは望んでないみたいね

I just got a feelin' that we might be friends for a long, long time
私たちは長い付き合いになりそうな気がするの

You don't mind and you know I like you for that
あなたは気にしないけど、私が好きってことは知ってるのね


[Chorus: Post Malone, Doja Cat, Post Malone & Doja Cat]

Ooh, girl, I like you, I do (I do)
ねえ、君が好きなんだ

I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz
仲良くなりたいから、ベンツで買い物にでも行こうよ

I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

I'll hit you when I land, can you fit me in your plans? (Baby, yeah)
着いたら連絡するから、予定は空けておいて

I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

We went to bed in France, then we woke up in Japan
僕らはフランスで眠りについたのに、日本で目覚めたんだ

I like you, I do (I do), mm, I do
君のことが好きなんだよ、本当に


[Bridge: Post Malone & Doja Cat]

I just want you, I just want you
ただ君が欲しいんだ

Your heart's so big, but that ass is huge
君の心はとても大きいね、お尻も大きいけど

Just want you, oh, baby
ただ君が欲しいんだ

Do you like me too? (Yeah, I like you too)
君も僕のこと好きなのかな


[Chorus: Post Malone, Doja Cat, Post Malone & Doja Cat]

Girl, I like you, I do (I do)
君のことが好きなんだ

I wanna be your friend, go shoppin' in a Benz
仲良くなりたいんだ、だからベンツで買い物にでも行こうよ

I like you, I do, mm, I do
君のことが好きなんだ


[Outro: Doja Cat]

I like you
あなたのことが好き

Don't want it now, I'm with you
他に欲しいものはないわ、あなたと一緒にいたいの

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?