見出し画像

[和訳/歌詞]Jason derulo - Tatoo


"僕の身体は、
君のタトゥーで一杯なんだ"



[Verse 1]

Who's more desperate?
より苦しんでるのはどっちだ?

You're on your knees boo
君は疲れ果てている

But when you fuck up
でも、もし君がめちゃくちゃになっても

I don't leave you, uh, I can't leave you, yeah
僕は置いていかないよ、置いていけないんだ

Guess you're permanent
君はもうずっとここにいるんだね

Can't be removed
追い出すことなんてできない

Each time my heart breaks
僕の胸が張り裂けるたびに

It's like a new tattoo, don't need a new tattoo, woah
それは新しいタトゥーのようなんだ、もう新しいタトゥーは要らないんだ

[Pre-Chorus]

One touch always makes me
君が僕に触れる度に

Too hard to escape
手放すことが難しくなる

Three strikes(※), I'm still yours
3度目の罪、僕はまだ君のものだ

※ 米国で施行されている「三振即アウト法」を意味するスラング
この法律では、過去に2度有罪判決を受けた者が3度目の罪を犯すと、罪の軽重を問わず終身刑などの重い刑が科せられる

What am I waiting for?
僕は何を待ってるんだ?

[Chorus]

I'm running out of room for your tattoos
もう君のタトゥーを入れる場所がないよ

How can I get over you, over you When you're all over me?
君が僕を手放さないのに、どうやって忘れることができるんだ

So don't tell me it's cool That I'm tattooed
だから、僕のタトゥーがかっこいいなんて言わないで

How can I get over you, over you When you're all over me?
君が僕のそばに居て、どうすれば乗り越えることができるんだ

Yeah, yeah

[Verse 2]

Why do we stay
なぜ僕らはここに留まるんだ

When only fools would?
愚か者だけがそんなことをするだろうに

I guess we're both fools
多分、僕らは愚か者なんだ

'Cause the sex is good, it's way too good, yeah
だって身体の相性はすごく良かったんだ

Call us crazy, misunderstood
僕らはおかしいよね、誰にも理解されないかもしれないけど、

'Cause I can't leave you
だって僕は君を置いていけないんだ

And I know I should
僕は何をすべきかわかったんだ

People say I should, uh
みんなそうするべきって言うんだ

[Pre-Chorus]

But one touch always makes me
でも、君の肌が僕に触れる度

Too hard to escape
立ち去ることが難しくなる

Three strikes, I'm still yours
3度目の罪、僕はまだ君のものなんだ

What am I waiting for?
僕は何を待っているんだ?

[Chorus]

I'm running out of room for your tattoos
もう君のタトゥーで一杯だよ

How can I get over you, over you When you're all over me?
僕は君に夢中なのに、どうやって忘れることができるんだ

So don't tell me it's cool That I'm tattooed
 だから、僕のタトゥーがかっこいいなんて言わないで

How can I get over you, over you When you're all over me?
君が僕のそばに居て、どうすれば乗り越えることができるんだ

Yeah, yeah

[Bridge]

Permanently trying to hide, the scars we can't remove
消えない傷を隠そうと、永遠に努力し続ける

You're drawn on me and I'm still drawn to you
君は僕に夢中で、僕もまだ君に溺れているんだ

[Chorus]

I'm running out of room for your tattoos
もう君のタトゥーを入れる場所がないよ

How can I get over you, over you (How can I get over you, over you?)
どうやって君を忘れることができるんだ

When you're all over me?
君は僕を手放さないのに

So don't tell me it's cool (So don't you tell me, cool)
だからかっこいいなんて言わないでよ

That I'm tattooed (Tattooed)
それは僕の傷なんだ

How can I get over you, over you
どうやって君を乗り越えることができるんだろう

When you're all over me?
君はまだ僕のそばにいるのに

Yeah, yeah


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?