見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone - Landmine

[Intro]

Ooh-ah, ahh

[Verse 1]

And all my friends take vitamins
俺の友達はみな、俺からビタミンを摂取している

Break off perfect pieces with violence
完璧な一片を、力ずくで引き剥がそうと

[Chorus]

And outside, I'm burnin' my way through a stoplight
そして、外では信号を無視して駆け抜ける

Baby, I'm fine,
でも心配しないで

I'm just workin' my way through a deadline
ただ締め切りに追われてるだけなんだ

[Verse 2]

And all my friends, Invite 'em in
そして友達はみんな俺を招き入れる

Light my cigarette
俺のタバコに火をつけて

And hope someone's watchin'
誰かが見ていることを期待する

But to be honest, I fumble for the thrill of it
正直に言うと、俺はそのスリルに抗えない

Innocent, militant-like
無邪気なまま、戦いに挑むように

[Chorus]

And outside, I'm burnin' my way through a stoplight
そして外では、信号を無視して駆け抜ける

Baby, I'm fine,
でも大丈夫

I'm just thumbin' my way through a landmine
俺はただ地雷の上を歩き続けているだけ

[Bridge]

And if you're gettin' sick of it
そしてもし飽きてきたなら

Imagine how I must feel
俺の気持ちも想像してみて欲しいんだ

But if you're gettin' rid of it
でももし捨てるつもりなら

Then maybe I'll just keep some myself
俺も少しだけ、自分のために取っておこうかな

[Chorus]

And outside, I'm burnin' my way through a stoplight
そして外では、信号を無視して駆け抜ける

Baby, I'm fine,
でも大丈夫

I'm just thumbin' my way through a landmine
俺はただ地雷の上を歩き続けているだけ

Ah-ah, ah-ah-ah


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?