見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone - Laugh It All


"君の声が聞こえないふりをしたんだ
でも、ちゃんと聞いていたんだよ
覚えていたよ"



[Verse 1]

When we was lyin' down on the floor
僕らが床に寝転んでいた時

You said I should smile more
 "もっと笑顔を見せて" って言ったよね

I was killin' your vibe
僕は君の気持ちを台無しにしまっていたね

Pretend I didn't hear your voice
君の声が聞こえないふりをしたんだ

But, baby, I was takin' notes
でも、ちゃんと聞いていたんだよ

Keep that in mind
覚えていたよ

[Chorus]

Hey, you say you hate me
ねえ、君は僕のことが嫌いと言うけど

Ha-ha-ha, I laugh it off
僕は笑い飛ばすよ

Your mind is made and I can't change it
君はもう決心していて、僕にそれは変えられない

Some-ha-how
どう頑張っても

[Verse 2]

Haven't seen the sun in a month
しばらく太陽を見てない気がするんだ

But it's all sunshine
でもすべてが順調で

I forgot how to cry
どうやって泣くのかも忘れてしまったよ

It feels like pain, pain is a world away
痛みのようなものは感じるけど、でもそれは遥か彼方にある

Took my cigarettes and flushed them down the drain, ah-ah
タバコは全て捨て、水に洗い流したんだ

Okay, okay, I'm lyin'
わかったわかった、そんなの嘘だよ

[Chorus]

Mm, hey, you say you hate me
君は僕のことが嫌いと言うけど

Ha-ha-ha, I laugh it off
気にせず、冗談で済ませるんだ

Your mind is made and I can't change it
君はもう決心したかもしれないけど、それは僕に変えられない

Some-ha-how, I laugh it off
どう頑張ってもね、笑い飛ばすしかないんだ

[Post-Chorus]

And if I learned anything at all
もし何か学んだことがあるとすれば、

Smile
それは笑顔なのかな

[Bridge]

Talk to me, I know it's over
話しかけてよ、もう終わってることは分かってるけど

I'll listen like I did before
あの頃みたいに君の話を聞くからさ

[Chorus]

Hey, you say you hatе me
君は僕のことが嫌いと言うけど

Ha-ha-ha, I laughed it off
笑い飛ばすしかなかったんだ

When I fuck up likе I have lately
ここ最近みたいに、めちゃくちゃなときは

Some-ha-how, I laugh it off
どうにか気にせず笑い飛ばすんだ

[Post-Chorus]

And if I learned anything at all
もし何か学んだことがあるとすれば、

Smile, smile
それは笑うことなのかな

And if I learned anything at all
もし何か学んだことがあるとすれば、

Smile, smile
それは笑顔なのかな

[Outro]

Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh (Ahh)
Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh (Ahh)
Ah-ah, ah-ah-ah (Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh)
Ah-ah, ah-ah-ah (Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?