見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone - Wrapped Around Your Finger


"今すぐ君に会いにいくよ"



[Intro]

You keep me wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされているんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りなんだ

I was caught up in your orbit, spinnin' like a bullet
まるで君という惑星の軌道に囚われて、銃弾みたいに回るだけ

I was wrapped around your finger, wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされていたんだよ

Then I shot back down to Earth
そして僕の思いは届かないんだ


[Verse 1]

I can’t call you right now, I been drinking
今は酔ってるから電話できないよ

And I know that I'll say what I'm thinking
でも自分の思いは伝えられるってわかってる

My whole life I was drawn to the deep end
僕の人生は、深い闇に引きずり込まれたみたいで

When will it sink in?
いつ沈むのかなって思ってた

Why do I tell myself that I’ll do the best I can?
なんで自分に"できる"って言い聞かせてるのかな

I know damn well that you couldn't give a damn
君はちっとも気にしてないってわかってるのに

Ten billion cuties that think I'm the man
たくさんの可愛い子が僕のことをいいって思ってくれてるけど

But if you come around, I'll be eatin' out your hand
もし君が僕のもとにきてくれたら、君の言いなりになっちゃうんだろうな


[Chorus]

Keep me wrapped around your finger
僕は手のひらで転がされているんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りなんだ

I was caught up in your orbit, spinnin' like a bullet
まるで君という惑星の軌道に囚われて、銃弾みたいに回るだけ

I was wrapped around your finger, wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされていたんだ

Then I shot back down to Earth (Shot back down to Earth)
そして僕の思いは届かないんだ

I keep wondering who's thе one replacing me?
誰に取ってしまわれるんだろう、ずっと気になって仕方ないんだ

Takе me back to yesterday
昨日に戻してくれよ

When I was wrapped around your finger
僕は君に夢中だったんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りだったんだよ

Then was shot back down to Earth (Shot back down to Earth)
そして僕の思いは届かなかったんだ


[Verse 2]

When we met, you ain't know I was a singer
僕たちが出会った時、君は僕が何者かなんて知らなかった

You weren’t impressed by all the ice on my fingers (So icy)
僕がつけるリングに見向きもしなかった

I had your mom and daddy’s house on my pinky (My pinky)
僕のピンキーリングは、君の家と同じくらいの価値があるのに

If I'da known what it’d be like now
もしあの時、こんな状況になると分かっていたら、

I wouldn't be in misery right now
こんなに辛い思いをすることはなかったのに

Look in the mirror, I don't see myself
鏡を見ても自分が何者かわからないよ

Being with me has gotta be like hell
僕と一緒にいることは、地獄の苦しみなんだ

So tell the devil I'ma be right down
だから悪魔に"すぐいくよ"って伝えてくれ


[Chorus]

You keep me wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされているんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りなんだ

I was caught up in your orbit, spinnin' like a bullet (Spinnin' like a bullet)
まるで君という惑星の軌道に囚われて、銃弾みたいに回るだけ

I was wrapped around your finger, wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされていたんだよ

Then I shot back down to Earth (Shot back down to Earth)
そして僕の思いは届かないんだ

I keep wondering who's the one replacing me? (Oh)
誰に取られてしまうんだろうってずっと考えてるんだ

Take me back to yesterday
時を昨日に巻き戻してよ

When I was wrapped around your finger
僕は君に夢中だったんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りだったんだよ

Then was shot back down to Earth (Shot back down to Earth)
そして僕の思いは届かなかったんだ


[Bridge]

Yeah, I'm wrapped around, and around and around on your finger now (Ooh, ooh, ooh)
そうさ、僕は君の手のひらの上さ

You got me wrapped around, and around and around on your finger now (Ooh, ooh)
僕は君の思いどおりなんだよ

I'ma be right down
今すぐ君に会いにいくよ


[Chorus]

You keep me wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされているんだ

Wrapped around your finger,
君の思い通りなんだ

I was caught up in your orbit, spinnin' like a bullet (Spinnin' like a bullet)
まるで君という惑星の軌道に囚われて、銃弾みたいに回るだけ

I was wrapped around your finger, wrapped around your finger
僕は君の手のひらで転がされていたんだよ

Then I shot back down to Earth (Then was shot back down to Earth)
そして僕の思いは届かないんだ

I keep wondering who's the one replacing me?
誰に取られてしまうんだろう

Take me back to yesterday
時を昨日に戻してよ

When I was wrapped around your finger
僕は君に夢中だったんだ

Wrapped around your finger
君の思い通りだったんだよ

Then was shot back down to Earth
そして僕の思いは届かなかったんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?