見出し画像

[和訳/歌詞] Circles - Post Malone


"季節が変わり、俺たちの愛も冷めていった"



[Intro]

Oh, oh, oh
Oh,  oh, oh
Oh,  oh, oh, oh, oh

[Verse 1]

We couldn't turn around 'til we were upside down
俺たちは振り返ることができなかった、めちゃくちゃになるまで

I'll be the bad guy now, but know I ain't too proud
今は俺が悪者になるよ、けど誇らしい気持ちはしないんだ

I  couldn't be there even when I tried
どれだけ努力しても、そばに居ることができなかった

You  don't believe it,
君は信じてくれないけど

we do this every time
俺たちは毎回同じことを繰り返している


[Chorus]

Seasons change and our love went cold
季節が変わり、俺たちの愛も冷めていった

Feed  the flame 'cause we can't let go
炎を燃やし続けてくれよ、だって俺たちは手放せないんだから

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、同じところを走ってるだけ

Run away, run away
逃げるんだ

I dare you to do something
何かやってみろよ

I'm  waiting on you again, so I don't take the blame
また君の行動を待ってるんだ、そうすれば責任を負わずに済むから

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、円を描いて走ってるだけ

Run away, run away, run away
逃げるんだ


[Verse 2]

Let go, I got a feeling that it's time to let go
手放すんだ、手放す時が来たって感じるんだ

I said so, I knew that this was doomed from the get-go
そう言ったのに、最初からうまくいくわけないとわかっていた

You thought that it was special, special
君はこれが特別だと思ってた

But it was just the sex, though, the sex, though
でも結局セックスだけだったじゃないか

And I still hear the echoes (The echoes)
未だに君の声が聞こえるんだ

I got a feeling that it's time to let it go,
手放す時が来たんだ

let it go
手放すんだ


[Chorus]

Seasons change and our love went cold
季節が変わるように、俺たちの愛も冷めていった

Feed  the flame 'cause we can't let go
炎を燃やし続けてくれよ、だってお互いに手放せないんだから

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、同じところを走ってるだけ

Run away, run away
逃げるんだ

I dare you to do something
どうにかしてくれよ

I'm waiting on you again, so I don't take the blame
また君を待ってるんだ、そうすれば責任を負わずに済むから

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、円を描いて走ってるだけ

Run away, run away, run away
逃げるんだ


[Bridge]

Maybe you don't understand what I'm going through
俺がどんな気持ちか、多分君にはわからないかもしれない

It's only me, what you got to lose?
俺だけなのか、君は何を失うんだ?

Make up your mind, tell me, what are you gonna do?
決心してくれよ、そして教えてくれ、君はどうしたいんだ?

It's only me, let it go
俺だけが思ってるなら、手放してくれ…


[Chorus]

Seasons change and our love went cold
季節が変わり、俺たちの愛も冷めていった

Feed  the flame 'cause we can't let go
炎を燃やし続けてくれよ、だって俺たちは手放せないんだから

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、同じところを走ってるだけ

Run away, run away
逃げるんだ

I dare you to do something
どうにかしてくれよ

I'm waiting on you again, so I don't take the blame
また君のことを待ってるんだ、だから責任は負わないよ

Run away, but we're running in circles
逃げてるけど、円を描いて走ってるだけ

Run away, run away, run away
逃げるんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?