見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone ft. Swae Lee - Sunflower


"君からの愛は、少し重すぎたと思うんだ"



[Intro: Swae Lee]

Ayy, ayy, ayy, ayy (Ooh)
Ooh, ooh, ooh, ooh (Ooh)
Ayy, ayy
Ooh, ooh, ooh, ooh


[Verse 1: Swae Lee]

Needless to say, I keep in check
もちろん俺は彼女のことを気にかけているよ

She was a bad-bad, nevertheless (Yeah)
彼女が悪かったかもしれないけど

Callin' it quits now, baby, I'm a wreck (Wreck)
もう終わりにしよう、俺は疲れたんだ

Crash at my place, baby, you're a wreck (Wreck)
俺の家に泊まりにきて、君も疲れたんだね

Needless to say, I'm keeping in check
もちろん今でも彼女のことを気にかけているよ

She was a bad-bad, nevertheless
彼女に非があったかもしれないけど

Callin' it quits now, baby, I'm a wreck
もう気にかけるのはやめにするよ、俺はもう疲れたんだ

Crash at my place, baby, you're a wreck
俺の家に泊まりにきて、君も疲れたんだね

Thinkin' in a bad way, losin' your grip
物事を悪い方向に考えては、機嫌を失って

Screamin' at my face, baby, don't trip
俺に向かって文句を言うんだ、ねえ落ち着いて

Someone took a big L, don't know how that felt
誰かが大負けしたんだ、それがどんな気分か分からないけれど

Lookin' at you sideways, party on tilt
感情をコントロールできなくなった君を横から眺めてる

Ooh-ooh, some things you just can't refuse
避けられないことだってあるよね

She wanna ride me like a cruise and I'm not tryna lose
彼女はクルーズ船みたいに跨って、俺はそれを失わないようにしてるんだ


[Chorus: Swae Lee]

Then you're left in the dust, unless I stuck by ya
俺がそばに居ないと君は埃の中に取り残されてしまう

You're a sunflower, I think your love would be too much
君はひまわりみたいで、君からの愛は重すぎたと思うんだ

Or you'll be left in the dust, unless I stuck by ya
俺がそばに居ないと君は埃の中に取り残されてしまう

You're the sunflower, you're the sunflower(※)
君はひまわりみたいなんだ

※ you're the sunflower:
常に太陽に顔を向けて咲くひまわりの特性を、自身と彼女の関係性に重ねている

[Verse 2: Post Malone]

Every time I'm leavin' on ya (Ooh)
俺が君のそばを離れようとする度

You don't make it easy, no (No, no)
君は簡単にそうさせてくれない

Wish I could be there for ya (Ooh)
君のためにそこに居れたら良いんだけど

Give me a reason to, oh (Oh)
そうするための理由をくれよ

Every time I'm walkin' out (Oh)
僕が出て行こうとする度

I can hear you tellin' me to turn around (Oh, oh)
"行かないで"って声が聞こえるんだ

Fightin' for my trust and you won't back down (No)
俺の真実と向き合おうとするけど、君は決して引き下がらない

Even if we gotta risk it all right now, oh (Now)
たとえどんな犠牲を払うことになったとしても

I know you're scared of the unknown (Known)
君は自分の知らないことに怯えてるんだ

You don't wanna be alone (Alone)
一人になりたくないんだ

I know I always come and go (And go)
わかってる、俺はいつも突然現れては消えてしまう

But it's out of my control
でもどうすることもできないんだよ


[Chorus: Post Malone]

And you'll be left in the dust, unless I stuck by ya
俺がそばに居ないと君は埃の中に取り残されてしまう

You're the sunflower, I think your love would be too much
君はひまわりみたいで、君の愛は少し重すぎたと思うんだ

Or you'll be left in the dust, unless I stuck by ya
俺がそばに居ないと君は埃の中に取り残されてしまう

You're the sunflower, you're the sunflower (Yeah)
君はひまわりみたいなんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?