見出し画像

[和訳/歌詞]Post Malone ft. Morgan Wallen- I Had Some Help


"僕はたくさんの人に
助けられてきたんだ"



[Verse 1: Post Malone]

You got a lot of nerve, don't you, baby?
君は随分、自信満々だね?

I only hit the curb 'cause you made me
君のせいで縁石にぶつかっちゃったよ

You're tellin' all your friends that I'm crazy
君は友達に、僕がクレイジーだって言ってるよね

Like I'm the only one
まるで僕だけおかしいみたいに

Why'd you throw them stones if you
なぜ君は他の人を責めるんだ

Had a wild hair of your own or two?
君自身も決して完璧ではないのに

Livin' in your big glass house with the view
景色の良い大きなガラス張りの家に住んで

I thought you knew
君は知ってると思っていたよ

[Chorus: Post Malone]

I had some help
僕は助けてもらったんだ

It ain't like I can make this kinda mess all by myself
こんな大惨事を一人で起こせるわけないだろ

Don't act like you ain't help me pull that bottle off the shelf
あの時、棚のボトルを取ってくれたのは君だろ? 知らない振りなんてしないで

Been deep in every weekend if you couldn't tell
週末はずっと深く沈んでいたんだ、知らなかった?

They say, "Teamwork makes the dream work"
"チームワークがあれば夢は叶えられる" って言うだろ

Hell, I had some help (Help)
僕はたくさん助けてもらったんだ

[Verse 2: Morgan Wallen]

You thought I'd take the blame for us two crumblin'
僕らの関係が崩れてゆくのは、僕だけのせいだと思ったの?

Go 'round like you ain't guilty or somethin'
まるで自分は悪くないかのように振舞ってるね

Already lost the game that you've been runnin'
もう、僕たちの関係は終わってしまったんだよ

Guess it's catchin' up to you, huh
最後の時は君に追いついたんだ

You think that you're so innocent
自分は何も悪くないと思っているんだね

After all the shit you did
君がした全てのことを振り返ったとしても

I ain't an angel, you ain't heaven-sent
僕は天使じゃないから、君を天国へは運べないよ

Can't wash our hands off this
この責任は僕たちで負うしかない

[Chorus: Morgan Wallen]

I had some help
僕はたくさん助けられてきたんだ

It ain't like I can make this kinda mess all by myself
こんな大きな事を一人で成せるわけないだろ

Don't act like you ain't help me pull that bottle off the shelf
あの時、棚のボトルを取ってくれたのは君だろ? 知らない振りなんてしないで

Been deep in every weekend if you couldn't tell
週末は深酒ばかりしてたんだ、知らなかった?

They say, "Teamwork makes the dream work"
"チームワークがあれば夢は叶えられる" って言うだろ

Hell, I had some help (Help)
僕はたくさん助けてもらったんだ

(Help)
(Help)
(Help)

[Bridge: Morgan Wallen, Post Malone & Both]

It takes two to break a heart in two, ooh
失恋の痛みは、二人で分かち合うことしかできない

Baby, you blame me, and, baby, I blame you
君は僕を責め、僕は君を責めるんだ

Aw, if that ain't the truth (Oh)
もしそれが真実じゃなくてもね

[Chorus: Post Malone & Morgan Wallen]

I had some help
僕は助けてもらったんだ

It ain't like I can make this kinda mess all by myself
こんな大惨事を一人で起こせるわけないだろ

Don't act like you ain't help me pull that bottle off the shelf
あの時、棚のボトルを取ってくれたのは君だろ? 知らない振りなんてしないで

Been deep in every weekend if you couldn't tell
週末はずっと深く沈んでいたんだ、知らなかった?

They say, "Teamwork makes the dream work"
"チームワークがあれば夢は叶えられる" って言うだろ?

Hell, I had some help (Help)
僕はたくさん助けてもらったんだ

(Help)
(Help)
(Help)




song credits
Performed by Post Malone, Morgan Wallen
Co-Produced by Louis Bell, Charlie Handsome, Hoskins
Release Date : May 10, 2024


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?