【歌詞和訳】Sub Urban - PATCHWERK(with Two Feet)

意訳です。こういうのって著作権的に大丈夫なんでしょうか。収益発生しなければギリセーフと判断して公開します。

Oh, if I never get to show
ああ、俺がもう二度と表舞台に立てなければ
Tell you all of the things I own
俺の全てをお前に話すよ
Fifteen hundred on alcohol
1500ドルの酒代とか
I'm feeling slow
世界がゆっくりに見えるんだ
Please let me go
救い出してくれ

Oh, I'm sewing the patches right onto my skin
ああ、自分の肌にあて布を縫い付けてる
I'm counting the dollars to buy me out
俺を買い上げるのにいくらかかるか数えてる
Oh, I'm losing myself to the competition
ああ、負け戦に必死になってる
At what point did I start to think that I'd
俺なら、っていつから思い始めたんだっけ

'Cause I've got no soul
俺には情熱がないから
Live in a hole I dug
自分で掘った墓穴の中で生きてる
And I'll fall apart
ばらばらになってしまうんだ
If I don't get it in
ここにいられなくなった途端

Oh, I'm sewing the patches right onto my skin
ああ、自分の肌にあて布を縫い付けてる
I'm counting the dollars to buy me out
俺を買い上げるのにいくらかかるか数えてる
Oh, I'm losing myself to the competition
ああ、負け戦に必死になってる
At what point did I start to think that I'd
俺なら、っていつから思い始めたんだっけ

Abusing all the functions in my head
頭の機能をぞんざいに扱ってる
I'll just buy my chemicals instead
代わりに薬を買おうってだけ
You're so loud
うるさいな
Why are you so loud?
どうして口出しするんだ

Oh, I'm sewing the patches right onto my skin
ああ、自分の肌にあて布を縫い付けてる
I'm counting the dollars to buy me out
俺を買い上げるのにいくらかかるか数えてる
Oh, I'm losing myself to the competition
ああ、負け戦に必死になってる
At what point did I start to think that I'd Win
俺なら勝てるだなんて、いつから思い込み始めたんだろう

Oh, I'm
ああ、俺は
Losing myself
正気じゃないんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?