見出し画像

13曲目 大麻とアルコールでまったりしよう!

SWEET SABLE
『Old time’s sake』
歌詞            ★★★☆☆
メロディー★★★★★
声                ★★★★☆
難易度        ⭐️⭐️☆☆☆

ピアノぽい音の

♪てぃんてぃんてぃんてぃてぃーん

コーラスみたいな

♪ふふふふーふふ

のループがめっちゃいい

🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇

【サビ】
I know a place where we could go outside and have some fun
Just you and me,together we are one on one
I know you,you remember when we used to chill back when
Smokin' the blunt and sippin on the Heineken

二人のお気に入りだった場所
あそこで二人でまったり楽しく過ごしてたよね。
あなたも覚えてるでしょ
あそこでいつも二人でクサ吸ってビール飲んで


Long time no see
Whatcha been doin'
Is everything alright
I know you know,that I been coolin'
Even though,I been out of sight

めっちゃ久しぶりだね
元気だった?
私のことなんて忘れてたかもしれないけど私はいい感じだよ


This time don't leave me hanging around
I want you to love me down
Just you and me,baby you just wait
Let’ get together for old time’s sake

せっかくまた会えたんだし
今度は私のこと離さないで愛して欲しい
昔みたいに二人で一緒に楽しもう


【サビ】


Let's take it slow
Can I have one more chance to love you
I know that it will be fine
It seems to me
That you don't belong to another
And I know,that,we were meant to be

昔みたいにまったり過ごそう
あなたは他の誰かを好きになった訳じゃないと思うし
私にもまだチャンスはあるよね
前から思ってた私たちは運命で結ばれてるって


You are the only man that I need
Time will tell,you’ll see what I mean
Let’s have some fun
Do the thing that we used to
Oh Let’s get together
Just me and you

あなただけが必要なの
あなたにもそのうち分かると思うよ
昔みたいにまったり過ごそう
あなたと私二人っきりで

🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇🌇

Sweet Sable『Old time’s sake』

4:19      単語 170個

昔仲良くて好きだった男に久しぶりに再開してあのときの想いがよみがえってきちゃった感じの歌です。

                                        【完】


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?