見出し画像

【和訳】Stoppin' the Love

KT Tunstallによる"Stoppin' the Love"の和訳です。

So you think it's funny
そっか、おもしろいと思ってたのね
That you keep calling me all of the time every day
私に毎日ずっと電話してくること
Oh, honey, don't want to be following
And falling behind if you're gonna be walking away
あのね、あなたがただ歩き去るだけなら
追いかけて置いてけぼりになりたくはないの
And I don't know why I wouldn't follow
でもついて行かない理由にはならないのかな

You got me looking up even when I'm falling down
倒れた時でも上を向かせてくれて
You got me crawling out of my skin
自分の殻から抜け出させてくれる
You got me wondering why I am underneath this big old sky
Stopping the loving getting in
この古くて大きな空の下で どうして愛の訪れを
押しとどめてるんだろうって考えさせてくれる

Now you say it's easy
今度は当たり前だって言うのね
That you been falling for all of my charm
And getting lost in my smile
私の魅力に囚われて
私の笑顔に悩まされることが
Never ceases to amaze me
ずっと感心してるわ
When I'm chancing my arm
思い切って接してみると
And I still do it with style
私もまだいい感じにやれるんだなって
And now I hope you'll be with me tomorrow
そうしてる内に明日も一緒にいて欲しいなって思い出すの

You got me looking up even when I'm falling down
倒れた時でも上を向かせてくれて
You got me crawling out of my skin
自分の殻から抜け出させてくれる
You got me wondering why I am underneath this big old sky
Stopping the loving getting in
この古くて大きな空の下で どうして愛の訪れを
押しとどめてるんだろうって考えさせてくれる
Stopping the loving getting in
どうして愛の訪れを押しとどめてるんだろうって

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?