英語学習2日目

昨日の復習
I'm happy to play APEX.
I'm gonna study English.
That sounds good.
That sounds like fun.
I'd like to give me a hot chocolate.

今日
I enjoyed 
I'm ready 
I wonder
I mean
I forgot to

I enjoyed taking with you.
あなたと話せて楽しかった

I'm ready to go.
いつでもでかけられる。

I'm ready if you are.
あなたがいいならいつでもどうぞ。

I wonder if it’s going to rain tomorrow.
明日は雨が降るかな。

I wonder why he's so angry.
彼はなぜあんなにおこっているのかな

I mean you are smart.
私が言いたいのは、あなたは賢いということ。

I forgot to tell you.
あなたに伝え忘れました。

I forgot to bring my bag.
カバンを持ってくるのを忘れました。


動画で知った表現
Let's say=ifより会話的表現になる


こういうやり方で覚えられるか正直わからないけど……。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?