画像1

That Day, That Time (Demo)

chapa
00:00 | 00:00
作詞・作曲・歌 chapa

Every day that doesn't change was supposed to be continued
It does not change anything scenery from the usual

Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready
Cherish the present, The world will change soon
Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready
I think of you that want to see.

That everyday was special. It was too late to notice lost
Our distance has become far away. Even so, we continue to live.

Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready
Cherish the present, The world will change soon
Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready
I think of you that want to see.

Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready  
I wonder if you and I will change soon.
Time, don't go ahead. Hold on, I'm not ready
I'll never forget until the day to see again.

変わらない日々が続くはずだった。
いつもと景色は何も変わらない。

時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
今というときを大切に。世界はすぐに変わる。
時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
会いたい君を思う。

あの日常は特別だった。なくして気づくのは遅すぎた。
僕らの距離は遠くなった。それでも僕らは生き続ける。

時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
今というときを大切に。世界はすぐに変わる。
時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
会いたい君を思う。

時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
君も僕もすぐ変わるのかな。
時よ進まないでくれ。待ってよ準備はまだだよ。
私は忘れない。また逢う日が来るまでは。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?