見出し画像

【歌詞 和訳 日本語訳】 "Nightwalker" TEN テン 텐

MV

Spotify

Apple Music



Oh, nearing the hour
ああ 時が来た

So I been waiting so long
ずっと待ち焦がれていた

Hiding my power
力を内に秘めながら

After the calm lies the storm
凪の影に潜む嵐

Been walking the wire
危険を冒してきた

Don't even know just how close
どれだけ近づいたのかもわからない

I've come to the fire
あの炎に

Should better watch it, oh
用心した方がいい oh


(Come, come, come)
(来る 来る 来る)

Like waves in the ocean and
大海の波のように

(Wrong, wrong, wrong)
(過ちだ 過ちだ 過ちだ)

Sway the emotions, too late (Slowly)
感情が揺さぶられる 手遅れだ(ゆっくりと)

Already got me down low, low, low
すでに引き込まれ 低く低く

No way to fight it
打ち勝つ術など無い

But you won't let me go
君は僕を手放さないだろう


Holy story
神聖なお話

Rising from the shallow
浅瀬から 立ち上がり

Gonna face against the Devil
悪魔と対峙しよう

Higher fire
より高く 燃え上がる

Look into the cold blue eyes
青く冷たい瞳を覗いて


When the midnight comes
闇夜が訪れるとき

Pullin' the strings, bеautiful monster
糸を手繰る 美しき怪物

Royalty energy, I am yours
高貴なその佇まい 僕は君の虜

Playin' my heart, ain't no way I'm pure
僕の心を弄ぶ 純粋ではいられない

Bow down and pray to ya
ひれ伏して祈ろう

Nightwalker

Pullin' the strings, beautiful monster
糸を手繰る 美しき怪物

Royalty energy, I am yours
高貴なその佇まい 僕は君の虜

Playin' my heart, ain't no way I'm pure
僕の心を弄ぶ 純粋ではいられない

Bow down and pray
ひれ伏して祈ろう


Next on the hitlist, that's my name
次なる標的 それは僕

Oh, that's the hunter, I'm the prey
君は狩人 僕は獲物

You make me lose it, go insane
僕を狂わせ 狂気へと

And I need prescription for the pain
痛み止めが必要だ


(Come, come, come)
(おいで おいで おいで)

Like waves in the ocean and
大海の波のように そして

(Done, done, done)
(終わり 終わり 終わりだ)

Yeah, I just let it flow, no time to relieve
流れに身を委ねよう 寛ぐ暇などない


Holy story
神聖なお話

Rising from the shallow
浅瀬から 立ち上がり

Gonna face against the Devil
悪魔と対峙しよう

Higher fire
より高く 燃え上がる

Rising from the ashes now
今 灰の山から 現れる


Whеn the midnight comes
闇夜が訪れるとき

Pullin' the strings, beautiful monster
糸を手繰る 美しき怪物

Royalty energy, I am yours
高貴なその佇まい 僕は君の虜

Playin' my heart, ain't no way I'm pure
僕の心を弄ぶ 純粋ではいられない

Bow down and pray to ya
ひれ伏して祈ろう

Nightwalker

Pullin' the strings, beautiful monster
糸を手繰る 美しき怪物

Royalty energy, I am yours
高貴なその佇まい 僕は君の虜

Playin' my heart, ain't no way I'm pure
心を弄ぶ 純粋ではいられない

Bow down and pray
ひれ伏して祈ろう


It's a nightmare, so persuasive
悪夢のようだ 心惹かれる

You shouldn't chase it, but I want it
追い求めるべきじゃなかった でも手に入れたい

I feel my heartbeat get distorted
鼓動が乱れていく

It's a nightmare, I created
これは悪夢だ 僕自身が創った

Like a disease haunting your dreams
夢に取り憑いた病のように


Ooh, ooh

Bow down and pray to ya
ひれ伏して祈ろう

Ooh, ooh

Get down on my knees
僕は跪く

And then the midnight falls
そしてまた闇夜が訪れる

Nightwalker

Beautiful monster
美しき怪物