見出し画像

私の生き甲斐。 #猫ちゃんです。 😄🎊😸

おはようございます。


昨日はバックスvsヒートを観ました。NBAです。私はJrue・ホリデーのファンです。😄🏀


NBA 2k用のスカウティング目的で観ています。選手をたくさん知っているとMyLeagueのトレードで有利になります。⛹️‍♂️👛


昔は本当の球団経営をしてみたいと思ったこともありました。ですが今はゲームで満足しています。🎮😌


経営は難しすぎますね。家族みんなが健康で暮らせれば、お金はそんなには要りません。猫ちゃんを養っていくことが私の生き甲斐です。🐈‍⬛💰


今日も頑張るぞ。😊⛅️😽




Good morning.


Yesterday I watched Bucks vs Heat. It's the NBA. I’m a fan of Jrue Holiday. 😄🏀


I watch for scouting purposes for NBA 2k. Knowing a lot of players gives you an advantage in MyLeague trades. ⛹️‍♂️👛


I used to want to manage a real basketball team. But now I’m happy with the game. 🎮😌


Management is too difficult. I don't need that much money as long as everyone in my family lives healthy. Feeding my cats is what makes my life worth living. 🐈‍⬛💰

ここから先は

775字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m