見出し画像

韓国語の良い訓練。 #たっとさんの語学日記 😊💪🌸

おはようございます。

昨日も韓国語を学習しました。K-Popの歌詞をハングルで打ち込むアプリを発見しました。🤗

これまではローマ字で打ち込むゲームをプレーしていたので、さらに楽しくなりました。🇰🇷

英語でフレーズの訳が表示されて、それに対応する韓国語を打ち込みます。これは凄く良い訓練になりますね。🇺🇸

今の私のレベルだから、このゲームがプレーできているのだと思います。一年前だったらすぐに詰んでいたでしょう。KoreanClass101とDuolingoのおかげです。🧑‍🏫

今日もFantasticな一日をお過ごしください!😸🌸🥪


Good morning.

Yesterday, I learned Korean again and found an app to type K-pop lyrics in Hangul. 🤗

So far I've been playing the games of typing in the Roman alphabet; therefore the new app makes it even more fun. 🇰🇷

This app shows the translation of the phrase in English and you type in the corresponding Korean words. It is great training. 🇺🇸

I think I’m able to play this game because of my current level. A year ago I would have been stuck right away. I appreciate the contributions of KoreanClass101 and Duolingo. 🧑‍🏫

ここから先は

31字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m