見出し画像

ラ・レアルvsマジョルカの感想。 #ラ・リーガ #久保建英 🥰⚽👍

おはようございます。

昨日はラ・レアルvsマジョルカを観ました。ラ・リーガです。😊

ザハリャンがスタメンに入っていたので期待しました。しかしながら、まだフィットしていないなと感じました。これからに期待したいです。😉

オヤルサバルは後半早々に右ウィングに配置されていました。面白いなと思いました。ボールの収まりどころになっていましたね。🙋

それでも決定的な仕事をしたのは久保建英選手でした。ピンポイントのクロスでブライス・メンデスのゴールをアシストしました。完全に今季のラ・レアルの主役になっていますね。🎉

アマリ・トラオレの献身も見逃せないです。彼が走ってくれるので、TAKEが敵陣深くで仕事ができていると感じました。🏆

解説の小澤一郎さんも良かったです。実況の西達彦さんに「逆質問」した場面が印象に残りました。小澤さんは質問力も高いので実況の方々の知識をどんどん引き出してほしいですね。🥰

序盤はラ・レアルの攻撃が上手くいきませんでしたが、終わってみれば勝利とTAKEの活躍で満足のいく試合でした。😸

今日もハッピーな一日をお過ごしください!😄🍁🍞


Good morning.

Yesterday I watched La Real vs. Mallorca. It's La Liga. 😊

Zakharyan was in the starting lineup so I had high expectations. However, I felt he is not fit yet. I hope to see more of him in the future. 😉 

Oyarzabal was placed on the right wing early in the second half. I thought that was interesting. It was a good place for the ball to settle. 🙋

Still, it was TAKE Kubo who did the decisive work. He assisted Brais Méndez's goal with a pinpoint cross. He has completely become the star of La Real this season, hasn't he? 🎉

We should not underestimate the dedication of Hamari Traoré. I felt that TAKE was able to do the job in the attacking third because of Traoré's runs. 🏆

Ichiro Ozawa, the commentator, was also excellent. I was impressed by the scene where he asked a "reverse question" to Tatsuhiko Nishi, the live commentator. I hope that Ozawa-san will be able to draw out more and more knowledge from the commentators as he has a great ability to ask questions. 🥰

La Real's attack did not go well in the beginning, but when the game ended, I was satisfied with the victory and TAKE's performance. 😸

Have a happy day! 😄🍁🍞

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m