見出し画像

ボストン・セルティックスが優勝しました。 🥰💚🏀

おはようございます。

昨日はNBA FinalsのGame 5を観ました。セルティックスが優勝しましたね。

KPやJrue・ホリデーを獲得した時は、私の好きな選手ばかり獲って大丈夫かなと思いました。

まあブラッド・スティーブンスさんとジョー・マズーラさんには勝算があったようです。さすがですね。

連覇は難しいと思います。今季のナゲッツも徹底的に包囲網を敷かれましたから。

NBAはそういう所が面白いです。

今日もワンダフルな一日をお過ごしください!🤗🏀💚



Good morning.

Yesterday, I watched Game 5 of the NBA Finals. The Celtics won the championship.

When they acquired KP and Jrue Holiday, I wondered if it was ok to obtain just my favorite players.

Well, it seems that Brad Stevens and Joe Mazzulla had a calculation to win.

I think it will be difficult to go back to back. The Nuggets were thoroughly taken measures by other teams this season.

That's what makes the NBA so interesting.

ここから先は

266字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m