見出し画像

【和訳】 Alan Walker & Au/Ra-Out Of Love

Alan Waker独特の切なさがすごいです
Au/Raの声ともマッチして個人的にはこの曲がAlanWakerの中で一番好きかな
この曲を聞くと、この曲にハマって繰り返し聴いていた時の頃を思い出します、、懐かしいなあ、、、

参考程度にお願いします。

Every little smile hides a little lie
ほほ笑む時はいつも、小さな嘘を隠してる
Could cut this silence with a knife
張り詰めた静寂
Subatomic bliss, there's nothing left to miss
幸せはほんの少しで、思い残すことは無い
It's just empty russian roulette
空っぽのロシアンルーレットみたい

Try to brush it off my shoulder
気にしないようにしようとしてる
We feel the world is getting colder
お互い熱が冷めていってるのには気付いてるよね
And I don't wanna lie
私は嘘はつきたくない
Every time I smile
笑っている時はいつだって

I'm falling out of love, oh, oh
あなたへの愛は無くなっていってる
Falling out of love, oh, oh
もう恋してないの
I've had about enough of us, of us
十分一緒に過ごしたわ
Falling out of love
もう愛は無くなってる

Oceans in our eyes every time we cry
泣くときはいつも号泣した
I'm feeling the fire die
未来が見えないの
Finally the tears feel so insincere
でも結局その涙は偽善的で
We're falling to the dark side
私たちは悪い方向に行こうとしてる

Try to brush it off my shoulder
気にしないようにしようとしてる
We feel the world is getting colder
お互い熱が冷めていってるのには気付いてるよね
And I don't wanna lie
私は嘘はつきたくない
Every time I smile
笑っている時はいつだって

I'm falling out of love, oh, oh
あなたへの愛は無くなっていってる
Falling out of love, oh, oh
もう恋してないの
I've had about enough of us, of us
十分一緒に過ごしたわ
Falling out of love
もう愛は無くなってる

I'm not gonna be that girl
あなたの彼女にはなりたくないの
You can't bring me back to your world
もう私を引き戻すことはできないわ
You know that we've run out of time
あなたも私たちには時間が足りなかったってわかってるはず

I promise not to turn around
あなたの元には戻らないって約束するから
So go ahead and burn us down
もう諦めて次に進んで
Cause I don't wanna lie
だって嘘はつきたくないの
Every time I smile
笑ってる時はいつだって

I'm falling out of love, oh, oh
あなたへの愛は無くなっていってる
Falling out of love, oh, oh
もう恋してないの
I've had about enough of us, of us
十分一緒に過ごしたわ
Falling out of love
もう愛は無くなってる

I'm falling out of love, oh, oh
あなたへの愛は無くなっていってる
Falling out of love, oh, oh
もう恋してないの
I've had about enough of us, of us
十分一緒に過ごしたわ
Falling out of love
もう愛は無くなってる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?