見出し画像

【和訳】Siine-Shot Away(feat.Willow)

https://youtu.be/vj52ujE-INk

明るくて軽い、夏におすすめの曲です
(私がこの曲にハマってたのはガッツリ冬でしたけど)
気づいたら何回もリピートしてしまうんですよね
私のApple Musicの2022年の再生回数では第3位です
それだけ、中毒性があるんです、、、

参考程度でお願いします!

Have this feeling
こんな気持ち
Haven't felt for so long
久しぶりよ
Took a hold of me and won't let go
頭から離れないの
I've been sleeping
ずっと気づかなかったわ
Caught me off my guard
驚いちゃった
'Cause you're in my space and now I'm sober
真面目に、あなたは私の全てだって感じるから

Hold me towards you
あなたに抱きしめられたら
And I cannot fight it
抵抗できないわ
My head's underwater
もういっぱいいっぱいよ
I try to disguise it
隠そうとしてるけど
Want you to hold me
あなたに支えてほしい
No, we haven't spoken
だめよ、私たち話してないのに
I need that something
必要なものは
To get me to open
私を解放させてくれるもの


You are only a shot away
あとほんの一撃よ
From me to be my everything
私があなたのものになるまで
'Cause you are only a shot away
だってあと一歩で
From me to be my everything
私はあなたのものになるの
You are only a shot away
あとほんの一撃よ
From me to be my everything
私はあなたのものになるまで
'Cause you are only a shot away
だってあと一歩で
From me to be my everything
私はあなたのものになるの

Shot away

Shot away

My everything

Won't let you touch me
あなたには触れさせないし
Won't let you go to my head
あなたに夢中にはなりたくない
'Cause I know I'm dealing with the devil
そんなの悪魔との取引だってわかってるから
But I'm standing
でも耐えてるわ
With my heart in your hands
心をあなたに奪われたまま
And I'm too deep in to win this scandal
このはっきりしない状況に打ち勝つのに必死よ

Hold me towards you
あなたに抱きしめられたら
And I cannot fight it
抵抗できないわ
My head's underwater
もういっぱいいっぱいよ
I try to disguise it
隠そうとしてるけど
Want you to hold me
あなたに支えてほしい
No, we haven't spoken
だめよ、私たち話してないのに
I need that something
必要なものは
To get me to open
私を解放させてくれるもの

You are only a shot away
あとほんの一撃よ
From me to be my everything
私があなたのものになるまで
'Cause you are only a shot away
だってあと一歩で
From me to be my everything
私はあなたのものになるの

Shot away
あと一撃で

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?