見出し画像

【和訳】The Aces - Lovin' Is Bible

この曲は友達に教えてもらって知りました
おしゃれで明るい海外のガールズグループって感じがめっちゃ好きです
教えてくれたことに感謝
そういえばwdwと一緒にライブしてましたね(wdwの活動休止は悲しすぎる、、)
いつか生でライブ見てみたいです

和訳は参考程度にお願いします

Ooh, ooh, o-oh
Ooh, ooh, o-oh
Your lovin' is
Your lovin' is

Well, you know I'm not religious, but
信心深い方じゃないけど
Your lovin' is bible
あなたの愛が私の聖書なの
You can teach me how to speak your language
あなたは私を思い通りにできるし
Make me your disciple
弟子にだってなるわ

Laughing in your car, you're out shining like the stars
車で笑ってる時、あなたは星のように輝いてる
Meet me at the moon 'cause we like the altitude
部屋で会おうよ、だって私たち酔うの好きでしょ
Feel the heat when you're around
あなたが近くにいると気分が高揚するの
Got the seats laying down
ちょうどいいソファがあるわ
I love the way you move
あなたの動き方が好き
When it's just me and you
2人きりの時だけの

Well, you know I'm not religious, but
私は信心深い方じゃないけど
Your lovin' is bible (Your lovin' is)
あなたの愛が私の聖書なの
We could paint our love all over town
私たちの愛を町中に知らしめることだってできる
Watch it go viral (Your lovin' is)
愛が町中に広がるのを見に行こうよ
Making me feel like I could go crazy
夢中になれるような気にさせて
You are the only one who can save me (Hey!)
あなたは私を止められる唯一の存在
I know you know you got me going crazy, but
あなたに夢中だって知ってるでしょ
Your lovin' is bible, your lovin' is bible (Hey!)
あなたの愛は私の聖書

Take me to your holy places
あなたの聖地に連れて行ってよ
Treat you like an idol
アイドルみたいに接するわ
Confessing all my secrets to you
秘密も全て打ち明ける
With no denial
否応無しに

So roll the windows down
だから窓を開けてよ
It's so hot when you're around
あなたがそばにいるときはとっても暑いの
I love the way the way you move
あなたの動き方が好き
When it's just me and you
2人きりの時だけの

Well, you know I'm not religious, but
私は信心深い方じゃないけど
Your lovin' is bible (Your lovin' is)
あなたの愛が私の聖書なの
We could paint our love all over town
私たちの愛を町中に知らしめることだってできる
Watch it go viral (Your lovin' is)
愛が町中に広がるのを見に行こうよ
Making me feel like I could go crazy
夢中になれるような気にさせて
You are the only one who can save me (Hey!)
あなたは私を止められる唯一の存在
I know you know you got me going crazy, but
あなたに夢中だって知ってるでしょ
Your lovin' is bible, your lovin' is bible (Hey!)
あなたの愛は私の聖書

Could you take me there?
私も行けるかな?
'Cause you know I gotta have you
だって私にはあなたが必要ってわかってるでしょ
'Cause you know I gotta have you
だって私にはあなたが必要ってわかってるでしょ
Would you take me there?
連れて行ってくれる?
'Cause you know I gotta have you
だって私にはあなたが必要ってわかってるでしょ
'Cause you know I gotta have you
だって私にはあなたが必要ってわかってるでしょ

You're making me feel like I could go crazy
夢中になれるような気にさせて
You are the only one who can save me (Hey!)
あなたは私を止められる唯一の存在
I know you know you got me going crazy, but
あなたに夢中だって知ってるでしょ
Your lovin' is bible, your lovin' is bible (Your lovin' is)
あなたの愛は私の聖書
Well, you know I'm not religious, but
信心深い方じゃないけど
Your lovin' is bible, your lovin' is bible (Your lovin' is bible)
あなたの愛が私の聖書
We could paint our love all over town
愛を町中に知らしめることだってできる
Watch it go viral, your lovin' is bible (Hey!)
広まるのを見に行こうよ、あなたの愛は聖書なんだから

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?