見出し画像

【和訳】Why Don't We-Love Back

このMVかっこよすぎますよね
私もあんなLIVE行ってみたいなー
この曲、明るいのにガッツリ失恋ソングなのがギャップですごく良いんです
WDW のまだまだ若い感じも大好きです

和訳は参考程度にお願いします

I still got your halo hanging on the corner of my bed
僕のベッドの隅にはまだ天使みたいな君の素敵な思い出が消えない
But when I looked closer, that shit was cracked, yeah
でもそれをよく見ると、その思い出は色あせてたんだ
You still got your fingerprints left all over my heart
君はまだ僕の心に跡を残したままだ
The same way you would leave your lipstick on my glass
君が僕のグラスにリップを残したように

Showed you what heaven could taste like
君に天国を味わわせてあげたよね
Put it on my tab
それはつけにしておくよ
Gave you my money and my time
君に捧げたお金も時間も
You can keep all that, all that
全部そのままにしてて良いから

Baby, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
I’d love to love someone new
新しい人を好きになりたい
But I gave it all to you
でも君に全部捧げてしまったんだ
(My love, my love, my)
僕の愛を
Honey, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
If you’re not gonna be the one
僕のものになるつもりがないなら
At least give me back my love
せめて愛を返してくれよ
My love, my love, my love back
僕の愛を返して

My love, my love, my love back

Took my favorite part of me
僕のお気に入りな部分を持っていって
And held it so far out of reach
手の届かないくらい遠いところで持ってる
Nine months you’ve been gone, I’m still attached
君が去ってから9ヶ月、まだ諦められないんだ
Poured my heart out, filled your cup
僕の愛を注いで君の心を満たした
Maybe I just cared too much
多分僕は気にしすぎただけだ
‘Cause I know I’m the best you’ll ever have
だって君が出会った中で僕は一番だってわかってるから

Showed you what heaven could taste like
君に天国を味わわせてあげたよね
Put it on my tab (Put it on my tab)
それはつけにしておくよ
Gave you my money and my time
君に捧げたお金も時間も
You can keep all that, all that
全部そのままにしてて良いから


Baby, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
I’d love to love someone new
新しい人を好きになりたい
But I gave it all to you
でも君に全部捧げてしまったんだ
My love, my love, my (All to you, babe)
僕の愛を、全部君に捧げたんだよ
Honey, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
If you’re not gonna be the one
僕のものになるつもりがないなら
At least give me back my love
せめて愛を返してくれよ
My love, my love, my love back
僕の愛を返して

Na-na-na-na, na-na-na-na-na
Na-na, na-na-na-na (Oh-oh)
Na-na-na-na, na-na-na-na-na (Uh)
My love, my love, my love back
Na-na-na-na, na-na-na-na-na
Na-na, na-na-na-na
If you’re not gonna be the one
At least give me back my love
My love, my love, my love back

Give me my love back
僕の愛を返してよ
I still got your halo hanging on the corner of my bed
僕のベッドの隅にはまだ天使みたいな君の素敵な思い出が消えない
But when I looked closer, that shit was cracked
でもそれをよく見ると、その思い出は色あせてたんだ
Woah-oh-oh-oh-oh

Baby, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
I’d love to love someone new
新しい人を好きになりたい
But I gave it all to you (You)
でも君に全部捧げてしまったんだ
My love, my love, my
僕の愛を、全部君に捧げたんだよ
Honey, I just want my love back(Oh-ho)
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
If you’re not gonna be the one
僕のものになるつもりがないなら
At least give me back my love
せめて愛を返してくれよ
My love, my love, my love back
僕の愛を返して

Na-na-na-na, na-na-na-na-na (No)
Na-na, na-na-na-na
(Give me my love back, oh no)
Na-na-na-na, na-na-na-na-na
My love, my love, my love
(Give me, give me all my love)

Honey, I just want my love back
僕はただ愛を返して欲しいだけなんだ
If you’re not gonna be the one
僕のものになるつもりがないなら
At least give me back my love
せめて愛を返してくれよ
My love, my love, my love back
僕の愛を返して

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?