見出し画像

Green Green Grass(sped up)

[Intro]
(Throw a party)
(Throw a party, yeah)
(Throw a party)

[イントロ]
(パーティーを開こう)
(パーティーを開こう、そうだ)
(パーティーを開こう)

[Verse 1]
Well, she moves like lightning
And she counts to three
And she turns out all the lights
And says she's coming for me
Now put your hands up, this is a heist
And there's no one in here living
Gonna make it out alive

[1番]
彼女は稲妻のように動く
そして3まで数える
そして全てのライトを消して
私を追ってくると言う
さあ手を上げろ、これは強盗だ
誰も生き残れない

[Pre-Chorus]
Loaded up when the sun comes down
Getaway car for two young lovers
Me and the girl straight out of town
Over the hills and undercover
Undercover
Undercover

[プレコーラス]
太陽が沈む時に装填して
2人の若い恋人用の脱出車
私と町から出た女の子 丘を越えて、
秘密裏に
秘密裏に
秘密裏に

[Chorus]
She said
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass
Blue, bluе sky
You better throw a party on the day that I diе

[コーラス]
彼女は言った
緑の草原 青い空
私が死ぬ日にはパーティーを開けよ
緑の草原 青い空
私が死ぬ日にはパーティーを開けよ

[Verse 2]
We go together, Adam and Eve
But the girl is so much more than just another apple thief
Yeah, she's a genius (Genius), watch and learn
How she sets the world on fire
Just to watch the sucker burn

[2番]
私たちはアダムとイブのように一緒に行く
しかし、彼女はただのリンゴ泥棒ではなく、
ずっと多くのことがある そう、彼女は天才だ、見て学べ
どうやって世界を燃やすのか
ただ、見ているチンピラを燃やすために

[Pre-Chorus]
Loaded up when the sun comes down
Getaway car for two young lovers
Me and the girl straight out of town
Over the hills and undercover
Undercover
Undercover

[プレコーラス]
太陽が沈む時に装填して
2人の若い恋人用の脱出車
私と町から出た女の子
丘を越えて、
秘密裏に
秘密裏に
秘密裏に

[Chorus]
She said
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die

[コーラス]
彼女は言った
緑の草原 青い空
私が死ぬ日にはパーティーを開けよ
緑の草原 青い空
私が死ぬ日にはパーティーを開けよ

[Bridge]
Throw a party (Hey)
Throw a party, yeah
Throw a party (Woo)
On the day that I die
Throw a party (Hey)
Throw a party, babe
Throw a party
On the day that I die

[ブリッジ]
パーティーを開こう(ねえ)
パーティーを開こう、そうだ
パーティーを開こう(ウー)
私が死ぬ日に パーティーを開こう(ねえ)
パーティーを開こう、愛 パーティーを開こう
私が死ぬ日に

[Pre-Chorus]
Loaded up when the sun comes down
Getaway car for two young lovers
Me and the girl straight out of town
Over the hills and undercover
Undercover
Undercover

[プレコーラス]
太陽が沈む時に装填して
2人の若い恋人用の脱出車
私と町から出た女の子
丘を越えて、秘密裏に
秘密裏に
秘密裏に

[Chorus]
She said
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die
Green, green grass
Blue, blue sky
You better throw a party on the day that I die

[コーラス]
彼女は言った
緑の、緑の草原
青い、青い空
私が死んだ日にはパーティーを開かなければならないわ
緑の、緑の草原 青い、青い空
私が死んだ日にはパーティーを開かなければならないわ
緑の、緑の草原 青い、青い空
私が死んだ日にはパーティーを開かなければならないわ
緑の、緑の草原 青い、青い空
私が死んだ日にはパーティーを開かなければならないわ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?