見出し画像

MONSTA X-One Day 歌詞 和訳 パート

I.M
Holding my breath and then I count to 10
Onto the next, that’s what my mother said
息を止めてそして10まで数えて次へ進む、それが母が言ってたこと
형원
All of my friends they never liked you
But they never knew you like I do
君を嫌った僕の友達は皆、
僕のようには君のことを知らなかったんだ

기현
They say hindsight's 20/20
Maybe I'll maybe I'll see you one day
one day, one day, I will

全てが明らかになるのは物事が終わってからだと言うから
いつの日か君に会えるだろう
주헌
Yeah, I wish I could've made you love me
Maybe I'll maybe I'll feel it one day
one day, one day, I will
君に愛されたならよかったのに
いつの日かそう感じることが出来るかもしれない
いつの日か、僕は

민혁
But right now I'm drunk right now I'm wasted
Spilling out my guts to the ghosts in our apartment
だけど今は酔い潰れていて、今の僕は全く駄目で、
アパートに住む亡霊に洗いざらいぶちまけているんだ
셔누
Mmm they say hindsight's 20/20
Maybe I'll maybe I'll see you one day
one day, one day, I will
先のことはわからないものだと言うから
いつの日か君に会えるかもしれない
いつの日か、いつの日か、僕は

All
Hey, yeah maybe I will
Mmmmm
Mmmmm, yeah maybe I will
Mmmmm
주헌
yeah maybe I will
そうなるかもしれない

형원
I tried to forget you, how your body felt
Your head on my chest, that summer in the hills
君を忘れようとした、君の体の感覚を
僕の胸の上にあった君の頭、あの夏、あの丘で
I.M
I wish you the best with somebody new
But they’ll never love you like I do
別の誰かとの幸せを願ってるよ
彼らが僕のように君を愛することはないだろうけど

기현
They say hindsight's 20/20
Maybe I'll maybe I'll see it one day
one day, one day, I will
全てが明らかになるのは物事が終わってからだと言うから
いつの日か君に会えるだろう

주헌
Yeah I wish I could've made you love me
Maybe I'll maybe I'll feel it one day
one day, one day, I will
君に愛されたならよかったのに
いつの日かそう感じることが出来るかもしれない
いつの日か、僕は

셔누
But right now I'm drunk right now I'm wasted
Spilling out my guts to the ghosts in our apartment

だけど今は酔い潰れていて、今の僕は全く駄目で、
アパートの亡霊に洗いざらいぶちまけているんだ
민혁
Mmm they say hindsight's 20/20
Maybe I'll maybe I'll see it one day
one day, one day, I will
先のことはわからないものだと言うから
いつの日か君に会えるかもしれない
いつの日か、いつの日か、僕は

All
Hey, yeah, maybe, I will
Mmmmm
Mmmmm, yeah, maybe, I will
Mmmmm

기현
Yeah, maybe I will
そうなるかもしれない


待ちに待った!THE DREAMINGの円盤が出るよー!!
やったね私!!クリスマスプレゼントよ!!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?