Fight Song by Rachel Platten

Like a small boat on the ocean
海に浮かぶ小さな船が
Sending big waves into motion
大きな波を起こすように
Like how a single word
たった一言で
Can make a heart open
誰かの心を開けるように
I might only have one match
私はたった1つのマッチしか持っていないけれど
But I can make an explosion
爆発を起こせるはずだ

And all those things I didn't say
言葉にしなかった事は全て
Wrecking balls inside my brain
頭の中で砕けてしまっている
I will scream them loud tonight
今夜はそれを大声で叫ぶわ
Can you hear my voice this time?
今なら私の声が聞こえるかしら

This is my fight song
これは私の応援歌
Take back my life song
人生を取り戻す歌
Prove I'm alright song
私なら大丈夫って証明する歌
My power's turned on
力が湧いてくる
Starting right now I'll be strong
これから始まるの、私は強くなれる
I'll play my fight song
私の応援歌を流すわ
And I don't really care if nobody else believes
誰も信じてくれなくても全く気にしないわ
'Cause I've still got a lot of fight left in me
だってまだまだ頑張らないといけないから

Losing friends and I'm chasing sleep
友達をなくして眠れなくなって
Everybody's worried about me
みんな私を心配している
In too deep Say I'm in too deep (in too deep)
みんな私が深く沈んでるって言うの
And it's been two years I miss my home
2年が経ち、家が恋しくなった
But there's a fire burning in my bones
でもまだ私の骨は燃え続けている
Still believe Yeah, I still believe
まだ信じてるから

And all those things I didn't say
言葉にしなかった事は全て
Wrecking balls inside my brain
頭の中で砕けてしまっている
I will scream them loud tonight
今夜はそれを大声で叫ぶわ
Can you hear my voice this time?
今なら私の声が聞こえるかしら

This is my fight song
これは私の応援歌
Take back my life song
人生を取り戻す歌
Prove I'm alright song
私なら大丈夫って証明する歌
My power's turned on
力が湧いてくる
Starting right now I'll be strong
これから始まるの、私は強くなれる
I'll play my fight song
私の応援歌を流すわ
And I don't really care if nobody else believes
誰も信じてくれなくても全く気にしないわ
'Cause I've still got a lot of fight left in me
だってまだまだ頑張らないといけないから

A lot of fight left in me
まだまだやれるんだ

Like a small boat on the ocean
海に浮かぶ小さな船が
Sending big waves into motion
大きな波を起こすように
Like how a single word
たった一言で
Can make a heart open
誰かの心を開けるように
I might only have one match
私はたった1つのマッチしか持っていないけれど
But I can make an explosion
爆発を起こせるはずだ

This is my fight song
これは私の応援歌
Take back my life song
人生を取り戻す歌
Prove I'm alright song
私なら大丈夫って証明する歌
My power's turned on
力が湧いてくる
Starting right now I'll be strong
これから始まるの、私は強くなれる
I'll play my fight song
私の応援歌を流すわ
And I don't really care if nobody else believes
誰も信じてくれなくても全く気にしないわ
'Cause I've still got a lot of fight left in me
だってまだまだ頑張らないといけないから

Now I've still got a lot of fight left in me
今でもまだまだ頑張れるんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?