見出し画像

オートルートアンバサダーからのメッセージ #61

We pray for a speedy recovery for all those affected by the coronavirus. I would also like to express my condolences to those who have passed away. We also send our thanks and cheers to all those who work on the front lines.

We hope that a society divided by the coronavirus will be able to reaffirm the value of each individual's existence and recognize each other again.
 
It's times like these that I thought it was necessary, and I'll be posting a message once a day from our Haute Route ambassadors.
 

※ 

Haute Routeアンバサダーからのメッセージを投稿しています。


称賛は気持ちの良いものですが、ややもすると満足して歩みをとめがち。

杭は打たれるならば、いっそのこと打たれ続けながらすすみましょう。


そもそも、一歩足を前に出すことに周囲の定性評価、ましてや定量評価も必要ありません。自分自身で評価を出し続けながら進めば世の中は意外とシンプルです。

ソーシャルディスタンスを超えやいのやいのいう人はいますし、他人の努力に対してはやっぱりね、足を引っぱる人がいる事も事実です。

でもね、それは注目されている、もしくは脅威に感じられているからこそ。

そんな影響を与えることができるようになった自分自身の取組と、そのマインドに自信を持ってくださいね。連絡したり声に出さずとも、応援している人は実は多いですよ。


これだけは誓って申し上げるのですが、われわれオートルートアンバサダーチームは、いつでもあなたの挑戦を応援しています。

いつかご一緒したいですね。ワインディングロードを登りながら。お互いのこれまでと、これからと。そしていま一緒にいる価値を語りましょう。


スウェーデンの友人、Simonさんからのメッセージ。


It ain't about how hard you hit, about how hard you can get hit and keep moving forward. 

 Simon HARDING BOQVIST (Sweden)

画像1



#ReachNewHeights #HauteRoute #HauteRouteAmbassador #Quotes #Dontcrackunderpressure

この記事が参加している募集

よろしければサポートお願いします!いただいたサポートは取材、記事更新のための活動費に使わせていただきます。