見出し画像

RECIPE

私のレシピをおすそ分けします(^^♪レシピの語源は受け取るという意味なんだそうです。

処方箋として段取りなどがかかれている為料理の用語として使われていますね(^^♪

私の仕事の内容、犬との楽しむ内容、おすすめの本の内容、おススメする友人のブログ、健康など公開しています(^^♪ 皆様からもこういうのおススメだよというものがありましたら教えてくださいね(^^♪

みんなが楽しくなれば私だって楽しい(^^♪笑顔が一番なのだから(^^♪

With Dog Life

I have been traveled with my dogs over the world.

And also I got a lot of dog's friends.

I would like to share our dog story and listen your dog story.

If you offer me about dog goods, pls share me.

これまでに犬と一緒に世界中旅行して、たくさんの犬仲間と出会いました。

私の犬物語のシェアしたいし、あなたの犬物語も聞かせてくださいね(^^♪

おススメのグッズがあれば教えてくださいね

画像1


I have been traveled with my dog and met a lot of dog's friends.  I would like to share list of place where I have been there.  I would like to listen your dog's story too.

私は犬と一緒にいろんなところへ行っては犬仲間と出会いました(^^♪

旅リストを皆さんにシェアします(^^♪ あなたの犬物語りも聞かせてください(^^♪

画像2

画像3

画像4

Mina two weeks age

ミーナの兄弟姉妹たち  2012年2月

Mina was born in Jan of 22th and they just turn two weeks age.

ミーナは1月22日生まれで2週間目の時に撮ったものです。

Sammy and Tia best selection

Year of production: 2011 Running Time: 2:31 min

When Sammy and Tia lived together, they were good pals!

サミーとティアが一緒に住んでいた時のベストショットです。

Taiwan Deaf Media

台湾ろうTV番組ニュース 2007年

Yumi and Sammy went to Taiwan. They had interviewed the Taiwan Deaf media.

ゆんみとサミーは台湾で台湾ろうTV番組の取材を受けました(^^♪

Taiwan Media

台湾ニュース 2007年

Yumi and Sammy went to Taiwan. They had interviewed a lot of TV.

ゆんみとサミーは台湾へ行ったときにたくさんのTVの取材を受けました。

Reading ASL

Year of production: 2000  Running Time: 1:30 min

Sammy can read ASL.

サミーはアメリカ手話を読み取れます(^^♪

Sammy learns first Sign Language.

Year of production: 2000     Running Time: 1:12 min

Sammy learns America Sign Language and answer it.

サミーはアメリカ手話を学び、それに対して答えています。

犬との暮らしはどういうものか?異文化に触れると感性豊かになれます(^^♪ワクワクを毎日あなたに届けて、楽しんでいただければと思います(^^♪