見出し画像

Sammy's Story Part III

Look! That day was on November 18th, 2000.

I never forget about spay operation.

Yummy brought me to Vet without my knowledge. Yummy did not pick me up after the operation, it was strange. Yummy always picks me up when I done with Vet. I slept in the Vet hospital that day (November 17th). It was not comfortable!!!

Next day, Yummy picked up me. I missed you!!!

And I lost control, so I pee on the floor. Yummy told me, "you have bad breath! what happen to you?" Why I have to put head cover??? I could not see wide view and felt cool on my belly.

I felt itch on my belly, too. But I could not reach my belly... I was very disturbed by the head cover because I could not play smoothly. I put the head cover for two weeks.

The after two weeks, I have my stitches out finally. I feel better!!!

Now, I have good breath and I was brushed my teeth by Yummy.

サミー物語りパート III

見てよ!その日は2000年11月18日だった。

決して避妊手術受けたこと忘れない。

わたしは何もしらずに動物病院へゆんみが私を連れていった。ゆんみは手術が終わった後、迎えに来なかった。おかしいなあ。ゆんみはいつも私が獣医さんと診断が終わった後迎えに来てくれたのに。

一日だけ入院したんだけど(11月17日)、病院って居心地悪かった!

翌日、ゆんみが迎えに来た。寂しかったよ! 私の体の調子が狂って、床におしっこしちゃった! ゆんみが「口臭がひどいぞ!どうした?」

どうして首に白い覆うものをしなきゃいけないの??? 広角に見えないよ、しかも腹のところが涼しいんだけど?? お腹が痒いけど、触れないんだよなあ…

本当に首につけていたものはじゃまだった。だって遊びつらかったんだもん。

それをするのに2週間!

2週間後、ようやく抜糸してもらったんだ。やったね!!!

現在、口臭がよくなってゆんみが私の歯を磨いてくれるんだ。

犬との暮らしはどういうものか?異文化に触れると感性豊かになれます(^^♪ワクワクを毎日あなたに届けて、楽しんでいただければと思います(^^♪