見出し画像

count down 76:goods to bring

Yesterday,I talk about goods to bring to over sea with my friends.She taught  us  that she have to 5 times more than buying in Japan. After listen to that,I decided to  select my goods carefully!! I am satisfied with being surrounded by wonderful things. I don't think I will  be able to and I want to spend such  as life now, but I want to live a life that is as satisfying as possible in NY.For example , kitchen goods.I usually use  my dishes,pots,spicy. They are not always available equally .It ’s  a matter of course because the environment changes.I have a feeling that MY obvious will change.
Thank you for reading ! See you!

<こんなことを書いたよ>  「持っていく物」
昨日、私は友人と海外に持っていくものについて話をした。彼女は、私たちに「日本で買うより5倍するものもあるよ」と教えてくれた。それを聞いて、私は自分も持ち物を注意深く選ぶことを決意した!今、私は満足したものに囲まれて暮らしている。今と同じような生活ができるとも思わないけど、NYでもできるだけ快適に過ごしたい。例えばキッチングッズ。私がいつも使っている皿、鍋、調味料。それらが同じように手に入るとは限らない。環境が変わるのだから当たり前だけどね。私は自分の当たり前が変わる予感を感じている。
読んでくれてありがとう!ヾ(◍’౪`◍)ノ゙〜またね!


 

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?