見出し画像

Count down68: homework for the future

5 years ago I wanted to study abroad.But I gave up it because I thought that I had enough money to live in  Hawaii.After quitting my  job.I was too tired I had to have a rest for me....  So I wanted to study abroad ,but I didn't  put into action. Now,I'm in the same situation!! I thought that  I had enough money to live in NY!! 😂 I think that I have to work and save money more!
I may just be repeating the same thing...Maybe it's a homework for the future
<こんなことを書いたよ>
5年前も私は留学をしたかった。しかし、ハワイに住むお金がないという理由で諦めた。ちょうど仕事をやめた後だった。私はとても疲れており、休憩が必要だと思った。だから私は留学をしたかったけど行動には起こさなかった。今、私は同じ状況にいる。そして私はNYに住むお金がないと思っている😂私はもっと働かなければならないと思っているしもっと多くの貯金を貯めなければならないと思っている。私は同じことを繰り返しているのかもしれない、そしてまた、未来への宿題としてしまうのかもしれない、、

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?