見出し画像

Mae Muller - Therapist

Therapist: セラピスト

You don't bring home roses
あなたはバラを持って帰ってはこない

You just bring home stress
ただストレスを持ってくるだけ

You never say I look good when I'm looking my best
私が最高にキマっている時も一度だって可愛いと言ってくれたことはないわ

画像1


Want you to be happy
あなたには幸せでいてほしい

But not at my expense
でも私の犠牲の上での幸せではないの

画像2


You don't need a girlfriend
あなたに彼女は必要ないわ

You just need a therapist
必要なのはセラピストよ

You got too much drama
あなたは揉め事が多すぎるわ

I'm not qualified to fix
私にそれを治療する力なんてない

画像3


I wanna make you feel good
あなたを気分良くさせたいし

And put your mind at ease
その思考を解き放ってあげたい

But I'm just where you pour out the negativity
けど私があなたの不満を全てぶつける場所になってる

画像4


I'm getting tired of fighting for somebody who ain't fighting for me
私の為に戦ってくれない誰かの為に戦うのはもう疲れた

画像5


If I spend all my time, all energy on you
もしあなたに私の全ての時間と努力を捧げたとして

Taking care of you who gonna take care of me?
じゃあ誰が私を大切にしてくれるの?

I can't spend all my time, all my energy on you
私の全ての時間とエネルギーをあなたに使うのは無理よ

Mae Miller - Therapist

ハルの海外ブログ

画像6






この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?