見出し画像

roval clx32買ってきた

なんか前後で11万でヤフオクに落ちてたけど信用云々でカトサイに9万で落ちてたリヤだけを購入。多分運命。買わんと帰れんやつだった

画像1


翌日にファッキンデカ多賀峠行ったよ(遅刻)

行くまでの平坦はうーんこのって感じだったけどちょっとした登りではええ、追い風的な

デカ多賀は喋りながら登ってたら終わってた。

下のカフェ最高すぎてまた来ようと思う!

画像2

これで950円でした、すごく丁度いい。

CLX32について

こちらは真面目に。

スペックから

リム幅20.7mm、ハブDT240×セラミックスピード

初めてのスターラチェットです!

反応がいい方が好きなので500000000000000Tぐらいにはそのうちする予定です。

ブラックプリンスついてくるのはちょっと嬉しかった。

クイックなんか軽いし。固定力は知らん。

乗った感じ

 まあ鈍感ですが…

初乗りで感じたのは柔らかさですかね、

軽さよりか反応の悪い感じが伝わってきました。

具体的にはこんな点ですかね↓

ערשטער פון אַלע, די ברייט פון די קאַנט איז ברייט, אָב איך טראַכטן אַז עס וועט זיין באַקוועם צו פאָר אין דעם אַכטונג, אַזוי איך

איז דאָס ראָד טאַקע גוט ביז איך גיין צו קאָראַנקעי? איך געדאַנק, אָבער עס איז געווען אַנדערש אין דעם מאָמענט איך סטאַרטעד קליימינג.

איין גאַנג איז ליכט אין דעם מאָמענט פון קליימינג.

איך פּעלץ דאָס איז געווען גוט. ספּעציעל דער וווּקס אין זיצן איז דער בעסטער. איך קוק פאָרויס צו זען וואָס כאַפּאַנז אויב איך טוישן די שטערן ראַטשעט אָדער טוישן די גערעדט שפּאַנונג!

איך וועל פאָרזעצן צו טוועעט ווידער אויב איך טוישן די שטערן ראַטשעט עטק.

途中でスガ政府の電波によってイディッシュ語になってしまった部分があるかもしれません。

僕も早くワクチン接種をして5Gに接続し、疲労が溜まりにくい、なおかつ磁気を持った身体になっていこうと思います。


この記事が参加している募集

おいしいお店

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?