見出し画像

[和訳 / 歌詞] Juice WRLD & Marshmello - Come & Go

Produced by Marshmello
Release Date: 7.9, 2020

ジュース・ワールド & マシュメロ - Come & Go
Geniusに掲載されている歌詞と注釈から解釈し、翻訳したものです



[Intro]


Woah, uh
Oh, oh-oh, oh (Mello made it right, uh)


[Verse 1]


I try to be everything that I can
But sometimes, I come out as bein' nothin'
俺はできる限りのことをしようとする
でもときどき、何にもならずに終わってしまう

I try to be everything that I can
But sometimes, I come out as bein' nothin'
俺はできる限りのことをしようとする
でもときどき、何にもならずに終わってしまう

I pray to God that He make me a better man (Uh)
Maybe one day, I'ma stand for somethin'
俺がもっといい男になれるよう神に祈るんだ
たぶんいつの日か、俺は何かのために立ち上がる

I'm thankin' God that He made you part of the plan
I guess I ain't go through all that Hell for nothin'
神が君と巡り合わせてくれたことに感謝してる
何も無しじゃ降りかかる地獄をくぐり抜けられないんだ

I'm always fuckin' up and wreckin' shit
It seems like I perfected it
いつもあきらめて、失敗してばかりだ
完成させたように思えるけど

I offer you my love
I hope you take it like some medicine
俺の愛を捧げるよ
君に薬みたいに受け入れて欲しいんだ

Tell me ain't nobody better than me
I think that there's better than me
俺よりいいヤツはいないって言ってくれ
いるんだろうとは思うけど

Hope you see the better in me
Always end up betterin' me
俺にいいところを見つけて欲しいんだ
最後にはいいヤツになるからさ


[Chorus]


I don't wanna ruin this one
This type of love don't always come and go
この関係を壊したくない
こんな感じの恋はいつだって両思いになることはないんだ


[Post-Chorus]


I don't wanna ruin this one
This type of love don't always come and go
この関係を壊したくない
こんな感じの恋はいつだって両思いになることはないんだ


[Verse 2]


We take drugs, then you hold me close
Then I tell you how you make me whole
俺たちは薬を飲んで、君は俺を抱きしめる
そして、俺は君をなぜそうしたくなるのかを話す

Sometimes, I feel you like bein' alone
Then you tell me that I shoulda stayed in the room
時々、君が孤独なように見えるんだ
そしたら君は俺に行かないで欲しいって言うんだ

Guess I got it all wrong all along, my fault
My mistakes probably wipe all the rights I've done
たぶん俺は最初からずっと間違ってたんだ、俺のせいだ
俺の正しい行動全部すらも打ち消すくらいの間違いだ

Sayin' goodbye to bygones, those are bygones
Head up, baby, stay strong, we gon' live long
過ぎたことにさよならを行って、もう過ぎたことさ
顔をあげてくれ、ベイビー、強く生きよう、長く生きていこう


[Chorus]


I don't wanna ruin this one
This type of love don't always come and go
この関係を壊したくない
こんな感じの恋はいつだって両思いになることはないんだ


[Post-Chorus]


I don't wanna ruin this one
This type of love don't always come and go
この関係を壊したくない
こんな感じの恋はいつだって両思いになることはないんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?