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2022年「ソニックブーム」

音声ブランディング(ソニック・ブランディング)の認知度が世界的に高まりブランディング専門家やマーケター、サウンドエージェンシー各社が、ソニック・ブランディングのサービス提供体制を強化する背景の中、
今までの様に大企業が大きな予算を使い音声資産を作るというより(もうう既に持っている)、音声資産を持っていない中小企業(3,578,176社/日本全企業数の99.7%)のソニック・ブランディングが注目されています。
今後、練られたサウンド戦略を持つブランドと持たないブランドの価値の格差が拡大すると想定され音楽に投資し、独自の音声資産を構築しているブランドは、ブランドの個性と共鳴する一貫した音声アプローチでブランドの存在感を飛躍的に高める事が出来ます。

Sonic Boom" in 2022

As the global awareness of voice branding (sonic branding) grows, branding experts, marketers, and sound agencies are strengthening their sonic branding service offerings. Rather than large corporations spending large budgets to create voice assets (which they already have), attention is being focused on sonic branding for small and medium-sized companies (3,578,176 companies, or 99.7% of all companies in Japan), which do not have voice assets. Brands that invest in music and build their own audio assets can dramatically increase their brand presence with a consistent audio approach that resonates with their brand personality.

2022年的 "音爆"。

随着语音品牌(声波品牌)意识在全球范围内的增长,品牌专家、营销人员和声音机构正在加强他们的声波品牌服务,而不是像过去(已经)那样由大公司花费大量预算来创建语音资产,现在正在鼓励没有语音资产的中小型企业(3,578,176家公司/占日本所有公司的99.7%)创建自己的语音资产。 与其说大公司花费大量预算来创造语音资产(他们已经有了),不如说是将注意力集中在没有语音资产的中小型公司(3,578,176家公司,占日本所有公司的99.7%)的声音品牌建设上。 投资于音乐并建立自己的音频资产的品牌,可以通过与品牌个性产生共鸣的一致的音频方式,极大地提高其品牌影响力。

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