02月28日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


これを見つけましたが短すぎます。

I found this but it's too short.


ソレは巨大な船です

That's a huge ship.


見て、そのトカゲは赤いです!

Look, that lizard is red!


どこで財布をなくしたか覚えていません。

I don't like remember where I lost my wallet.


家具を借りられますか?

Can I rent furnithre?


説明書はどこですか?

Where are the instructions?


彼女のノートはどこですか?

Where is her notebook?


お店にいくつかの物を取りに行かなければなりません。

I have to pick up some things at the store.


この島に住みたいです。

I want to live on this island.


私は税金を払う必要がありますか?

Do I need to pay tax?


これはアナタのサインですか?

Is this your signature?


これらの小銭の8割は汚いです!

Eighty percent of these coins are dirty!


はい、でも彼氏が2割払ってくれます。

Yes, but my boyfriend will pay twenty percent of the price.


この小切手にサインしてください。

Please sing this check.


小切手で支払えますか?

Can I pay wiht a check?


彼女は現金が必要だったらAMTにいきます

If she needs some cash, she goes to tha ATM.


私のサインが必要だったら、ここに書きます。

If you need my singnature, I'll write it here.


彼はお金がなかったら買い物にいきません。

If he doesn't have any money, he doesn't go shopping.


祖母は今でも小切手を使います。

My grandma still uses checks.


クレジットカードで電気代を払います。

I pay my electricity bill with a credit card.


この価格に税金は含まれていますか?

Is tax included in this prece?


私の家賃は月に2000ドルです

My rent is two thousand dollars a month.


私の家賃は月に3000ドルです!

My rent three thousand back a month!


毎週1500ドル引き出します。

I withdraw fifeen hundred dollars every week.


兄が車を5台買ったら、私に1台くれます!

If my brother buys five cars, he'll give me one!



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?