10月14日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


イルカ

Dolphin


何百匹のカニが海辺で寝ています

Hundreds of crabs are sleeping alond the beach.


カニが渡したのサンダルを盗みました

A crab stole my sandals.


海辺で黒い貝殻が見つかりました

You can find black sheahells along the beach.


本当に素敵な夜ですよね?

It's such a lovely evening, isn't it?


それは本当に小さなキウイです!

That's such a small kiwi!


来月オークランドまで飛行に乗ります。

I'm taking a plane to Auckland next month.


彼に丸い冷蔵庫用のマグネットを買うのはどうですか?

How about buying him a round fridge magnet?


彼は私にそのファイルをクリックするように言いました。

He told me to click on that file.


飛行時間は8時間です

The flight time is eight hours.


父は毎月蚤の市でアートを売っています

My dad sells art at the flea market monthly.


誰かが出る前に電話が10秒なりました

The phone rang for ten seconds before anyone anwered it.


あなたの母親は映画に興味がありますか?

Is your mother also interested in movies?


バッキンガム宮殿のツアーを予約できますか?

Can I book a tour of Backingham Palace?






















この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?