12月20日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります


ガソリンは高いです

Gas is expensive.


それは請求書じゃないです

That's not a bill.


この価格に税金は含まれていますか?

Is tax included in this price?


いいえ、その価格に税金はふくまれいません。

No, tax is not included in that price.


私の家賃は月に2000ドルです。

My rent is two thousand dollars a month.


どうして彼の電話代は月に3000ドルなのですか?

Why is his phone bill three thousand dollars a month?


私の新しい自転車は1500ドルでした。

My new bike cost fifteen hundred dollars.


毎週1500ドル引き出します

I withdraw fifteen hundred dollars every week.


私の家賃は月に2000ドルぐらいでした。

My rent was around two thousand dollars a month.


兄が車を5台買ったら、私に1台くれます!

If my brother buys five cars, he'll give me one!


価格に税金が含まれているなら、それは安いです!

If tax is included in the price, that is chep!


彼女の電気代は月に1000ドルです!

Her electricty bill is one thousand dollars a month!


彼が私に指輪を買ってくれなかったら、あなたと同棲します!

If he doesn't buy me a ring, I'll move in with you!








この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?