10月30日 DUOLINGOチャレンジ状況

DUOLINGOの説明はこちらになります

・友達作り レベル0/5 レッスン0/5 
         ↓
・友達作り レベル0/5 レッスン0/5

Memo

今月のパーティーに来ました。
I want to three parties this month.


うわ、明日は3月2日です!
Oh no, tomorrow is the second of March!


あの、あなたのおばあさんは毎週末に5つのパーティーに行くのですか?
Um, does your grandma go to five parties every weekend!


トムさん、あなたはパーティーのために大きいケーキを作っているのですか?
Tom, are you making a big cake for the party?


クリスマスは2月ですか?
Is Christmas in February?


うわ、金曜日にパーティーが2つあります。
Oh no, there are two parties on the Friday.


何か持って行きます!
Yes, I'm bringing something!


あなたはパーティーに何か持ってきますよね?
You are bringing something to the party,right?


お店で何か買っています。
I'm buying something at the store.


もちろんです。何か持って行きます!
Of course, I'm bringing something!


彼女はいつも大きいケーキを持ってきます。
She always brings a big cake.


あの、今日は2月2日ですか?
Um, is today the second of February?


いいえ、私の誕生日は8月2日です。
No, my birthday is on the second of August!


2月にピクニックをしましょう!
Let's have a picnic in February!



私の友達の誕生日は2月2日です。
My friend's birthday is on the second of February.


いいえケーキを忘れました。
No, I forget the cake!


トムさん、あなたは彼女のプレゼントを忘れました!
Tom you forgot her present.


2時間前に着きました。
I arrive two hours ago.


彼らはたいてい鍵を忘れます。
They usually forget their keys.


どうしていつも私の名前を忘れるのですか?
Why do you always forget my name?



時々時間通りに着きます。
I sometimes arrive on time!


けいこさんも早く買えりたがっています
Keiko wants to go home early too.


彼女は午後9時に着きました。
She arrived at nine p.m.


こちらは私の新しい隣人です。
This is my new neigbor.


明日早く起きなければなりませ ん。
I hove to wake up early tomorrow. 


そのオウムは英語を話しています!
That parrot is speaking English!


マリーさんは早く着きました。
Marie arrived early.


彼女はいつも私の名前を忘れます!
She always forgets my name!


彼は大抵早く着きますが、今日は遅いです。
He usually arrives early but today he's late.


見て、私の隣人のオウムは踊っています!
Look, my neighbor's parrot is dancing!







この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?