02月27日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/

日本では税金を払わなければなりませんか?

Do you have to pay tax in Japan?


もちろん、あなたは税金を払う必要があります!

Of course, you need to pay tax!


私の家賃は月に2000ドルです。

My rent is two thousand dollars a month.


彼女の電気代は月に1000ドルです!

Her electricity bill is one thousand dollars a month!


昨日弟に50ドル貸しました。

I lent my little brother fifty dollars yesterday.


前にこのレストランで食べたことはありますか?

Heve you eaten an this restaurant before?


いいえ、私は一度もこのレストランで食べたことがありません。

No, I've never eaten at this restaurant before.


私たちはまずは前菜をお願いします。

We'll start with some appetizers.


息子と私はスープにします。

My son and will have the soup.


メインコースにステーキを食べるつもりですか?

Are you going to eat steak for your main cours?


必ずデザートを食べるつもりです。

I'm definitely going to eat dessert.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?