03月31日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります


このカクテルにオレンジジュースは入っていますか?

Does this cocktail contain orange juice?


彼女は付け合わせを全部食べます!

She will eat all of the side dishes!


彼はメインコースに前菜を食べるつもりです

He is going to erat appetizers for his main course.


私の彼氏は魚を全部食べました!

My boyfriend ate the whole fish!


私は一度もアメリカ料理を食べたことがありません

I've never eaten American food before.


彼女もケーキを一切れ食べますよね?

She'll have a piece of cake too right?


そのレストランは金曜日は午後11時まで営業しています。

That restaurant is open unitl eleven p.m. on Fridyas.


あなたもビールも注文するつもりですよね?

You're going to order beer too,right?


あなたの息子さんは前に寿司を食べたことはありますか?

Has your son eaten suhis befre?


私のおごりだと言いました。

I said it's on me.


付け合わせを3つ注文します。

I'll order three side dishes.


それと一緒にサラダはいかがですか?

Woud you like some salad with that?


小銭で支払わないでください

Don't pay with coins please!


小銭を持っていますか?

Do you have any coins?


私が5割払うので、心配しないで。

Don't worry, I'll pay fifty percent of the preice.


もちろん、あなたは税金を払う必要があります。

Of couse, You need to pay tax.


はい、でも彼氏が2割払ってくれます。

Yes, but my boyfriend will pay twenty percent of the preice.


小銭で払ってもいいですか?財布にたくさん入っています!

Can I pay with coins?
I have a lot of them in my wallet!


アナタのサインはとても綺麗だと思います

I think that your singnature is beautiful.


デュオ、銀行口座を開設したかったら、ここにサインしてください。

Duo, If you want ot open a bank account, please write your singnature here.


この国では税金が高いですか?

Is tax expensive in this country?


あっ、彼女は現金がなかったら、小切手で払います。

Oh, if she doesn't have any cash, she pays by check.


大抵小銭は持ち歩きません。

I don't usually carry coins.


もちろん、あなたは税金を払う必要があります!

Of course, you need to pay tax.


私のサインが必要だったら、ここに書きます

If you need my signature, I'll write it here.


母はいつも食料品店では小切手で払います。

My mom always pays with a check at the grocery store.


彼はお金がなかったら、買い物に行きません

If he doesn't have acy money, he doesn't go shopping.


家賃の5割を小切手で払います。

I pay fifty percent of my rent with a check.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?