03月24日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


いいえ、これは私が見たものじゃないです。

No, This isn't the one that I saw.


そう思いますが、はっきりわかりません

I think so, but I'm not sure.


運転手に聞きましたか?

DId you ask the dreiver?


いいえ、そう思いません。

No, I don't think so.


うわ!電車に切符を置き忘れました!

Oh no! I left my ticket on the train!


運転手はどこですか?

Where's the driver?


彼女はバスにマフラーを置き忘れました!

She left her scart on the bus!


彼女はバスに携帯電話を置き忘れました。 彼女はいつもどこにでも物を置き忘れます!

She left her cellphone on the bus. 
She always leaves things everywhere!


あっ、これはあなたが見つけたものですか?

Oh, is this the one that you found?


あなたは昨日私の家にノートパソコンを置き忘れました。 あなたはいつもここに物を置き忘れます!

You left your laptop at my house yesterday. You always leave things here.


はい、これは私が見たものです!

Yes, this is the one that I saw!


運転手が私の財布を盗んだと思います!

I think that the doriver stole my wallet!


これは去年あなたがなくしたものですか?

Is this the one that you lost last year?


運転手は私のお気に入りのペンを見つけました!

The driver found my favorite pen!


そう思いますが、はっきり分かりません。

I thiks so,but I'm not sure.


これは彼が買ったシルバーの腕時計ですよね。

This is the silver watch that he bought, right.


転手の名前は覚えていません。

I don't remember the driver's neme.


私が学校でなくした書類は本当に大切なものでした。

The documents that I lost at school were really important.


今すぐ警察官に聞いてみます。

I'll ask the polise officer right now.


あなたがなくした本は面白かったですか?

Was the book that you lost interesting?


これは私がかけたい電話番号です。

This is tha phone number that I want to call.


これは私がなくした鉛筆です!

This is the pencil that I lost .


あなたが買ったパソコンはどうして壊れていたのですか?

Whyu was tha conmputer that you bought broken?




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?