07月30日 #毎日Duolingo

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
出題された問題を記載してますので良かったら参考にしてください ^^
もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります


Memo

・噂話 レベル 4/5レッスン 0/5
  ↓
・噂話 レベル 4/5 レッスン 0/5

・友情 レベル 3/5 レッスン 0/5
  ↓
・友情 レベル 3/5 レッスン 0/5

・警察署 レベル 2/5 レッスン 0/5
  ↓
・警察署
 レベル 2/5 レッスン 2/5

・キャリア レベル 1/5 レッスン 3/5
  ↓
・キャリア
 レベル 1/5 レッスン 3/5

・文句 レベル 1/5 レッスン 0/5
  ↓
・文句
 レベル 1/5 レッスン 0/5


私の家の前で起こりました。

It happened in front of my house.


その男の人は刑事じゃないです。

That man is not a detective.


彼女は昨日刑事と話しましたか?

Did she speak to the detective yesterday?


彼は事故を見たとき公園に車で行っていました。

He was driving to the park when he saw the accdident.


刑事が着いたとき私はコーヒーを飲んでいました。

I was drinking coffee when the detective arrived.


刑事はどこですか?

Where is the detective?


刑事と話したいです。

I want to the speak the detective.


事故が起こったときオフィスに車で行っていました。

I was driving to the office when the accident happened.


午後5時に起こりました。

It happened at five p.m.


事故は午後5時に起こりました。

The accident happened at five p.m.


どこで起こったのですか?

Where did it happen?


事故が起こったとき彼女はアイスクリームを買っていました。

She was buying ice cream when the acceiden happened.


彼が彼らの家に来たとき、彼らは晩ご飯を食べていましたか?

Where they eating dinner when he come to their house?


それが起こったとき、オンラインで新しいソファーを買っていました。

I was buying a new sofa online when it happened.


彼は事故を見たとき公園に車で行っていました

He was driving to the park when the saw the accident.


その人を知っていますか?

Do you know the parson?


その人は変な犬を飼っています

That person has a strange dog?


メールに返信して、それから帰りました。

I replied to an email and then I went home.


もちろん、昨日彼女と話しました。

Of course, I spoke to her yesterday.


私たちは昨日お互いに話しました

We spoke to each other yesterday.


その人は何をしていましたか?

What was that perdon doing?


私の電話が鳴ったときテレビを見ていました。

I was watching TV when my telephone rang.


事故が下の階で起こったときトムさんと話していました。

I was speaking to Tom  when the accident happend dowanstairs.


それが起こったとき彼女は下の階で晩ご飯を食べていました。

She was eating dinner downstairs when it happened.


電話が鳴ったとき私はコーヒーを飲んでいました。

I was drinking cofee when the telephone rang.


その人も刑事と話していました。

The parson was sapeaking to the detective too.


警察官と話して、それから父に電話しました。

I spoke to the police officer and then I called my dad.


事故を見て、それから母にメッセージを送りました。

I saw the accident and then I txted my mom.


電話が鳴ったとき下の階でテレビを見ていました。

I was watching TV downstairs when the telephone rang.


もちろん、昨日彼女と話しました。

Of course, I spoke to her yesterday.





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?