12月16日 #毎日Duolingo

DUOLINGOの説明はこちらになります

・昨夜 レベル 4/5 レッスン 1/5
         ↓
・昨夜 レベル 4/5 レッスン 3/5

Memo

あなたはポップコーン、それともナチョスを食べましたか?
Did you eat popcorn or nachos?


見て、ここにはたくさんの人がいます!
Look, there are lots of people here!


外はとても暗かったです。
It was very dark outside.


主人公は結婚していませんでした。
The main character was not married.


あなたは主人公が気に入りましたか?
Do you like the main character?


私の彼女は辛い食べ物が好きなのでナチョスを買いました。
My girlfriend bought nachos because she likes spicy food?


あなたはポップコーンが気に入りましたか?
Do you like the popcorn?


私たちはスーパーでナチョスを買いました。
We brought the nachos at the supermarket.


ポップコーンをたくさん持ってきました!
I brought lots of popcorn!


暗すぎるので映画が見えません。
The can't see the movie because it's too dark.


やった、空席がたくさんあります!
Yay, there are lots of free seats!


両親は今夜忙しかったです。
My parents were busy tonight.


あの、彼らは今私たちに会いたがっています。
Um, they want to meet us now.


映画は全部良かったです!
All of the movies were good!


午後10時ごろにおやつを買いました。
I bought snacks at about ten p.m.


あなたは放課後すぐにおじさんに電話しましたか?
Did you call your uncle right after school?


11時ごろに帰らなければなりません。
I have to go home at about eleven.


このコンビニは映画館の隣にあります。
This convenience store is next to the movie theater.


いいえ、私たちは図書館で会いました。
No, we wet at the library.


あなたは映画の後すぐに晩ご飯を食べましたか?
Did you eat dinner right after the movie?


カフェでひなたさんと会いました。
I met Hinata at the café


私たちの友達は大抵午後10時に私たちと会います。
Our friend usually meet us at ten p.m.



ひなたさんはコンビニに行きました。
Hinata went to the convenience store.


あの、彼らは今私たちに会いたがっています。
Um, they want to meet us now.


あなたは放課後すぐにおじさんに電話しましたか?
Did you call your uncle right after school?











この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?