12月21日 #毎日Duolingo

DUOLINGOの説明はこちらになります

・予定 レベル 1/5 レッスン 2/5
         ↓
・予定 レベル 1/5 レッスン 4/5


Memo

あなたのお兄さんはスタジアムでビールを飲むつもりですか?
Is you brother going to drink beer at the stadium?


その教会は本当に綺麗です。
That church is really pretty.


彼女の同級生は今日一緒に昼ご飯を食べるつもりです。
Her classmates are going to eat lunch together today.


祖父母はスーパーに行くつもりです。
My grandparents are going to go the supermarket.


放課後アートギャラリーに行くつもりですか?
Are you going to go to the art gallery after school?


アートギャラリーで写真を撮るつもりですか?
Are you going to take photos at the art gallery?


あなたのお母さんはスタジアムでサッカーをするつもりですか?
Is your mom going to play soccer at the stadium?


私の同級生はみんな映画館に行くつもりです。
My classmates are all going to go to the movie theater.


彼女の同級生は今日一緒に昼ご飯を食べるつもりです。
Her classmates are going to eat lunch together today.


それ海じゃないです湖です。
That's not the sea, that's  a lake.


私のサンダルはどこですか?
Where are my sandals?


はい、私たちは海で泳ぐつもりです!
Yes, we are going to swim in the sea!


あなたのジャケットが大好きです。新しいですか?
I love your jacket is it new.


彼らはボールとサンドイッチを持ってくるつもりです。
They are going to bring a ball and sandwiches!


私たちは来週旅行に行くつもりです。
We are going to go on a trip next week.


あの、私たちはタオルを1枚しか持って行かないつもりです。
Um, we are only going to bring one towel.


あなたの新しいサンダルを履くつもりですか?
Are you going to wear your new sandals?


私たちは明日海に旅行に行くつもりです。
We are going on a trip to the sea tomorrow.


あの、私たちはタオルを1枚しか持って行かないつもりです。
Um, we are only going to bring one towel.


今日は寒いです。ジャケットを着るつもりです。
It's cold today, I'm going to wear a jacket.


明日旅行に行きましょう!
Let's go on a trip tomorrow!


彼らはビーチにボールも持ってくるつもりです。
They are going to bring a ball to the beach too.





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?