14Days

昨日は友達が誘ってくれて映画を見に行きました。
海外で初めての映画でわくわくと不安でしたが楽しめました。
はっきり何を言っているのかを理解することはほとんどできなかったけど、流れと少しだけ聞こえてくる単語だけを聞き取って理解しました。
まだ私には難しすぎたけどいい経験になったと思います。

I went to see a movie because my friend invited me.
It was my first time watching a foreign movie, so I was both  excitied and nervous, but it was really fun!
I could not hear everything clearly, but I could understand what they ware saying and follow the storyline
It was challenging for me, but it was a great experience

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?