12days

昨日は運よく晴れでした。曇り時々雨だったみたいだけど私が外にいるときは雨が降らなくてラッキー
やっと学校にもなんとなく慣れてきて友達といえるかわからないけど話せる人は増えてきました。嬉しい
でもあと2、3週間で卒業してしまう人が何人かいてその分新しく入ってくるのだろうけれどもやっぱり悲しいです。
昨日は4人新しいメンバーがクラスに加わりました。日本人2人とスペイン人、台湾人です
仲良くなれるかな~?

It was sunny luckily. It was cloudy with occasion rain but I am lucky girl when I go out, it was not rain yesterday.
I'm finally gotten used to my language school and I am not sure if I can call them my friends, but I've been talking to more people. I'm happy
however, some people will graduate from this school in a cople of weeks, so I'm so sad
4people came to my class yesterday, 2japanese,1spanish and 1taiwannnese.
I hope to become friends

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?